Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 35 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 350
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2001
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    3.339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    offtopic:
    Dat geld krijg je door te werken, te sparen, te verkopen, geduld te hebben. Ik had toen ik 17 was alleen nog maar mijn squier gitaar en dito versterker.

    Bovendien is het veel leuker als je een beetje moeite moet doen voor je spulletjes, Dan heb je echt zo'n tevreden gevoel.
    Yeah, psies. Ben zelf 23, begonnen op mijn 17e ofzo met zo'n Squier. Half jaar later mijn eerste pedaal gekocht van mijn zuur verdiende guldentjes, een mooie DS-1.
    Pas sinds een jaar of twee een verzameling aan het opbouwen.
    Onder de streep.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    350

    Standaard

    Op dit moment enkel nog een TS7, maar binnenkort komt daar een dallas rangemaster kloon bij. (trebleboost)


    Fender Tele (3pup, hotrodded) / Thru-neck Tele => Boss SD-1 (mod)=> Zelfbouw hotrod-sort of-champ/ Cascode-Z-Deluxe

  3. #23
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Cheer up, Ronald, ik speelde op mijn 17e nog geen eens gitaar. Da's pas erg !!!!!!! :evil:
    Mijn verzameling is 90 % van de laatste twee jaar (ben nu 30).
    Geduld !

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    offtopic:
    Dat geld krijg je door te werken, te sparen, te verkopen, geduld te hebben. Ik had toen ik 17 was alleen nog maar mijn squier gitaar en dito versterker.

    Bovendien is het veel leuker als je een beetje moeite moet doen voor je spulletjes, Dan heb je echt zo'n tevreden gevoel.

    haha jij bent nog iemand met normen en waarde maar ik krijg het tevredenste gevoel als ik ze gratis zou krijgen , ik zou er juist zo min mogelijk voor willen doen :P das toch logisch


    hmm wat zouden jullie trouwens het beste idee vinden ? eerst een nieuwe gitaar kopen en daarna pas effecten, of gewoon een tijd zonder effecten zitten om te kunnen sparen voor een nieuwe gitaar?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    St Lievens Houtem (België)
    Berichten
    604

    Standaard



    De MD-2 (oranje)
    MT-2 en marshall footswitch worden zeeeeeeer binnenkort vervangen door een Z-5 switch van engl
    "Lyrics...Wasted time between solos" - Gibson

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2003
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qwerty
    Op dit moment enkel nog een TS7, maar binnenkort komt daar een dallas rangemaster kloon bij. (trebleboost)
    Ha, jij gaat dus voor een beano-setup Hoe ver ben je met je JTM 45 en je 15" cab ?

    Als ik je was, zou ik niet voor een kloon van de originele range in mekaar gaan masteren.
    De Rangeblaster van Fuzz Central heeft toch net een paar handigheidjes erin die de originele mist. http://fuzzcentral.tripod.com/rangemaster.html
    de Pulmeester heeft gesproken ..

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 april 2003
    Locatie
    = veranderd
    Berichten
    3.375

    Standaard

    joepie ik heb een Boss MT2..... zo vet vind ik hem niet eens maar ach de andere pedalen komen nog wel, nu vakantie... sparen

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    heb een Boss OD2 Turbo-overdrive, die gebruik ik in het oefenhok en in wazige jeugdcentra met anti-footswitchversterkers voor de scheur, en that's it. Ik zit er aan te denken die Boss te vervangen voor wat leukers, ben wel geinteresseerd in die Carl Martin Rock Drive / Heavey Drive. Verder ga ik na mun nieuwe gitaar beginnen met sparen voor een wah en chorus en eventueel nog meer.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    offtopic:
    Dat geld krijg je door te werken, te sparen, te verkopen, geduld te hebben. Ik had toen ik 17 was alleen nog maar mijn squier gitaar en dito versterker.

    Bovendien is het veel leuker als je een beetje moeite moet doen voor je spulletjes, Dan heb je echt zo'n tevreden gevoel.

    haha jij bent nog iemand met normen en waarde maar ik krijg het tevredenste gevoel als ik ze gratis zou krijgen , ik zou er juist zo min mogelijk voor willen doen :P das toch logisch
    Mith heeft wel gelijk, als jij je een hele vakantie in het zweet hebt gewerkt om een stuk gear te kopen waar je altijd van droomde als het ware, dan voel je je echt wel goed als jehem eindelijk hebt. Heb je ook een doel om voor te werken.
    pokkel'n

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2001
    Locatie
    Uden
    Berichten
    597

    Standaard Frikandel met poep

    Proco Vintage RAT
    Sovtek Big Muff
    Line6 DL-4
    Arion SAD-1 Stereo Analog Delay (pedaal op het plaatje is de SAD-3)
    Koi Super77 Synthfuzz (pedaal gebouwd door iemand van HC, eigen ontwerp, moet als het goed is deze week hier afgeleverd worden)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top