Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 32 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 315
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard Van Weelden over nieuw distortionpedaal

    Hey allemaal,

    geen vraag, maar een aanrader om te bekijken...

    Check de link.

    http://www.youtube.com/watch?v=0Yhu7chj7N0
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Het maakt me wel nieuwsgierig.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Nou heeft iedereen dit soort teksten over een nieuw produkt maar de manier waarop is lekker ontspannen zonder een vlaag van dollars in zijn ogen en hij gelooft echt in wat hij zegt.
    Van Weelden heeft in ieder geval een indrukwekkende staat van dienst to back it up.

    Ik heb alleen het vermoeden dat het een prijzig dingetje gaat worden als hij de produktie niet gaat outsourcen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Hij praat over zijn product als een Vinoloog over wijn.. ik vond het wel te gek. Ook al weten we nog geen klap verder.. de interesse is gewekt.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard

    Die gaat wel €500 kosten...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  6. #6

    Standaard

    Een elastisch geluid alsof er buizen inzitten. Hmmm, waar heb ik dat meer gehoord, oh ja bij al die modelling dingen die het helaas niet waar wisten te maken. Ik ben benieuwd. Overigens maar hopen dat de prijs niet net zo duur is als van een goed buizenpedaal want dan ben ik bang dat de meesten toch voor buizen gaan.
    " Great minds think alike"

  7. #7

    Standaard

    Geen buizen of extra voeding op mijn bord nodig. Als het echt is gelukt, zoals hij beweert, en ik een extensie van mijn amp krijg, wil ik er een.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik ben sceptisch.
    Joe Bonamassa heeft best een aardige solo sound hoor, maar niets wat je niet met twee goede gestackte pedaaltjes voor elkaar krijgt.
    Om een goed pedaal te ontwikkelen moet je je volgens mij met name richten op de rhythm sounds, daar vallen de meeste (zo niet alle) pedalen door de mand.
    Helaas heeft Joe Bonamassa niet echt een rhythm sound waarbij de ballen je uit je broek vliegen dus ik verwacht er niet te veel van.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Leuk om te zien, zegt hij nou steeds peNdaal?
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    2.910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud Bekijk bericht
    Leuk om te zien, zegt hij nou steeds peNdaal?
    Nee hij zegt pedaal.
    Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top