Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 44 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 431
  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Waar komt dat Gibson nou weer vandaan Megadrive?

    Dat zo'n manager de primeur wil hebben snap ik wel, die betaalt een flinke som geld en wil nog iets van media aandacht genereren. Ik zou ook wel pissig zijn als ik een deal maak met de afspraak dat ik de primeur mag hebben en ik zie dat de andere partij het al op het wereldwijde web gooit.

    Een forum is ook media he.
    Wat hij zegt dus. Je hebt eerder vermeld dat je de rechten ervoor hebt afgedragen.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    11.710 Km buiten Amsterdam
    Berichten
    590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Waar komt dat Gibson nou weer vandaan Megadrive?

    Dat zo'n manager de primeur wil hebben snap ik wel, die betaalt een flinke som geld en wil nog iets van media aandacht genereren. Ik zou ook wel pissig zijn als ik een deal maak met de afspraak dat ik de primeur mag hebben en ik zie dat de andere partij het al op het wereldwijde web gooit.

    Een forum is ook media he.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben het daar absoluut mee eens. Er is iets overeengekomen, dan dienen beide partijen zich daaraan te houden. Met het oog daarop was het misschien beter geweest om het verhaal nog niet te posten, maar in plaats daarvan een reportage van het hele gebeuren als het achter de rug is. Ik vraag me alleen af hoe het scenario eruit had gezien als die media rechten niet waren overgedragen.
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaDrive Bekijk bericht
    Ik vraag me alleen af hoe het scenario eruit had gezien als die media rechten niet waren overgedragen.
    Heel veel meer dan de plaaselijke of regionale sufferd zit er op zichzelf echt niet in tegenwoordig. Gibson zelf kan wel een verhaal op grotere voet lanceren en is daar zeker bij gebaat daarbij niet in de wielen te worden gereden.

    Die twee gibsons plus de kosten van de custom zijn een prima deal.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Afspraak is bijna rond, zoals het er nu naar uit ziet half december in jawel hoe kan het ook anders... Miami Nashville TN
    Vergeet vooral niet Henry J. de groeten te doen.
    Mss kom je ginds nog op Fox News !!

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Vanacht is mijn vriend gebeld door de baas van de manager, of the deal nog door ging, en of hij nog kwam.
    Wij vinden ook dat ze niet te veel moeten gaan zeiken.
    We zijn er twee jaar mee bezig geweest, met de nodige slapeloze nachten. Kom zeg het is onze primeur
    Als ik er mee kom nadat alles bekend is, wordt ik hier ook uitgelachen

    Als ik niet het geduld had gehad waren we er al klaar mee geweest. Het is een kleine moeite om dat ding op Ebay te zetten
    Dat moeten ze zich ook wel realizeren

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    11.710 Km buiten Amsterdam
    Berichten
    590

    Standaard

    Gelijk heb je. Het is hoe dan ook een tof verhaal en een gave ervaring die je nooit meer zult vergeten. Geniet ervan!
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2010
    Berichten
    166

    Standaard

    wow Benwave,

    wat een vondst! Ik heb veel respect voor je dat jij en je maat 2 jaar lang hebben lopen zwoegen om deze gitaar in jullie bezit te krijgen.
    Ik vind het indrukwekkend dat deze gitaar na het vliegtuigongeluk eigenlijk nog in vrij aardige staat is. Ik denk wel dat meneer Frampton er ongelofelijk blij mee is, vooral na de verloren instrumenten bij de overstromingen in Nashville.

    Veel succes met het verdere verloop en ik ga het zeker volgen.

  8. #108
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    iedereen blij, maar hoe voelt die vent zich die hem 30 jaar gehad heeft en nu verkocht heeft...... wist hij uberhaubt wat hij in handen had? of heeft hij gewoon dikke vette pech?

  9. #109

    Standaard

    mooi verhaal! het zou je maar gebeuren. en de gitaar ziet er ook nog vrij goed uit het is nou een echte relic niet zo'n gemaakte
    _________________________
    - VSP Les Paul
    - Jim Harley Stratocaster
    - Marshall MG100DFX

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    iedereen blij, maar hoe voelt die vent zich die hem 30 jaar gehad heeft en nu verkocht heeft...... wist hij uberhaubt wat hij in handen had? of heeft hij gewoon dikke vette pech?
    Uiteindelijk was hij gewoon bang, ( niet vergeten hij was wel gestolen in feite, wel eens waar niet door hem maar toch ) hij wist dat de gitaar van Frampton was, heeft dat ook altijd geweten,
    oa daarom heeft hij hem ook bewaard,

    En toch ook nog een leuke som geld gehad

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top