Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: vicious

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Locatie
    mokum
    Berichten
    11

    Standaard vicious

    hey allemaal ik ben sergio (vicious)

    ik ben al heel mn leven met muziek bezig en heb altijd aan mn ouders hun hoofd gezeurd of ik op gitaarles mocht maar tervergeefs

    een half jaar geleden liep ik op de zwartemarkt in beverwijk en kwam ik een metallic zwarte samick electrische gitaar tegen zonder snaren en was meteen verkocht en nam em mee voor €50


    mijn ouders zagen het niet echt zitten dat ik hem mee genomen had maar ik ben gewoon stug door gegaan

    in de hoop er ooit mee te spelen en meteen wat van de techniek te leren zelf alles na te kijken en te maken na mijn eigezegen is dit mij redelijk gelukt hij speelt nu en ik heb m gedoopt met de naam vicious (naar sid vicious)
    zo ziet ie r nu uit ik heb een onbekent merk humbucker er in gebouwd alla beun maar doet t prima

    ik heb ook een strap van een auto gordel gemaakt zoals jullie al vermoeden ik hou van apparte dingen :P

    ow mocht iemand weten om welk type samick het gaat zou ik het heel graag willen weten let ook goed op de slagplaat en in gan van de jackplug

    maar om weer even verder te gaan met mn verhaal
    ik ben nog steeds mezelf dingen aan het leren via youtube en door tabs te lezen (geleerd van mijn vriendin die ook heel toevallig in de zelfde periode met lessen is begonnen)

    maar omdat ik nog steeds dingen niet weet of nog wil leren heb ik me aan gemeld ik hoop nog veel hier te weten te komen

    groet sergio
    Laatst gewijzigd door vicious; 28 november 2011 om 21:26

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Hoi en welkom!

    Met enthousiasme en creativiteit zit het wel goed, geloof ik! Dat is veelbelovend..

    Veel plezier hier op het forum,

    Groeten, Richie
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Locatie
    mokum
    Berichten
    11

    Standaard

    ha thanx tja het enthousiasme en creativiteit zit er indd goed in ik ben altijd aan t knutselen is t niet aan mn gitaartje is t wel aan mn brommertje of motor en bedankt voor t welkom

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top