Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 35
  1. #21

    Standaard

    Dus je hebt een gitaar van cort en wilt nu een goedkope bas, om daarmee baslessen te gaan volgen? Kijk eens bij cort, die hebben hele leuke basjes voor weinig.
    En btw, ondanks het feit dat basgitaar duidelijk veel leuker en cooler is dan gitaar moet je niet denken dat het veel simpelder is dan gitaar omdat het maar 4 snaren zijn hoor.
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #22

    Standaard

    nee dat denk ook niet ik vind het alleen overzichtelijker maar toch bedankt voor de tip

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2009
    Locatie
    Rotterdam, Zuid-Holland
    Berichten
    336

    Standaard

    Ik heb een tijdje terug een Fender Jazz Bass Made In Mexico gekocht voor 200 euro... Om wat lakschade. Speurders/Marktplaats heeft mijn dank.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Poeh, dat is wel echt cheap TDZH.

    Maareh, om maar eens even een inhoudelijk advies te geven: er zijn de afgelopen jaren steeds meer kwalitatief goeie basjes bij gekomen in de prijsklasse die je noemt. Echt slechte instrumenten zijn er nauwelijks meer te krijgen boven de 200 euro, dus dat scheelt. Er zijn een paar die er wat mij betreft echt uitspringen:

    -Yamaha
    Ik heb in de ruim 12 jaar dat ik nu speel heel veel Yamaha's gehad en bespeeld, en nog nooit een slechte tegengekomen. Behalve de ERB serie kun je bij Yamaha eigenlijk nooit een miskoop doen. Ongelooflijk goeie prijs/kwaliteit verhouding.

    Net als:
    -Cort
    Zelfde ervaring. Zelfs de instapper van Cort, de Action Bass, is een meer dan verdienstelijk instrument.

    -Squier
    Ik blijf graag ver weg van de Affinity serie, dat is in mijn ogen niet meer dan Stagg-kwaliteit, ook wel bekend als ongelooflijk brandhout. Zwabberhalzen, slechte hardware en electronica om te janken. Maar als je gaat kijken bij de Standard, Vintage Modified en Classic Vibe serie, dan gaat er een wereld voor je open. Goed gebouwde, stevige, goed klinkende en (na een afstellinkje soms) prima spelende basjes voor echt heel weinig geld. Zeker de nieuwere Squiers zijn écht goeie instrumenten. Worden trouwens in de Cort-fabriek gebouwd, als ik me niet vergis.

    -London City
    De duurdere London City basjes zijn gewoon heel goed. Niet die kopen met een zwart logo.

    -Richwood
    Lees het London City-verhaaltje, vervang "London City" voor "Richwood". Geldt dus hetzelfde voor.

    -Blade
    Met een beetje mazzel kun je de Blade B1 voor €300 op de kop tikken op Marktplaats (staat er nu bv. eentje op). Beste Jazz Bass in die prijsklasse die je kunt krijgen.

    Ik ben vast nog wat vergeten maar hier moet je wat mee kunnen toch?

  5. #25

    Standaard

    Hoi is er iemand wel is bij feedback in rotterdam ik zou daar graag een bas kopen

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timobode Bekijk bericht
    Hoi is er iemand wel is bij feedback in rotterdam ik zou daar graag een bas kopen
    erhmmm, que? Dit kan ik echt niet volgen?

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timobode Bekijk bericht
    Hoi is er iemand wel is bij feedback in rotterdam ik zou daar graag een bas kopen
    naar binnen gaan, als het open is, hard roepen: is daar iemand?
    kijken wat er gebeurt.
    en als er niemand is, gewoon een leuke uitzoeken en meenemen

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Ik ben er met enige regelmaat, hoezo?

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2010
    Locatie
    Ternat (BE)
    Berichten
    212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent Bekijk bericht
    Poeh, dat is wel echt cheap TDZH.

    Maareh, om maar eens even een inhoudelijk advies te geven: er zijn de afgelopen jaren steeds meer kwalitatief goeie basjes bij gekomen in de prijsklasse die je noemt. Echt slechte instrumenten zijn er nauwelijks meer te krijgen boven de 200 euro, dus dat scheelt. Er zijn een paar die er wat mij betreft echt uitspringen:

    -Yamaha
    Ik heb in de ruim 12 jaar dat ik nu speel heel veel Yamaha's gehad en bespeeld, en nog nooit een slechte tegengekomen. Behalve de ERB serie kun je bij Yamaha eigenlijk nooit een miskoop doen. Ongelooflijk goeie prijs/kwaliteit verhouding.

    Net als:
    -Cort
    Zelfde ervaring. Zelfs de instapper van Cort, de Action Bass, is een meer dan verdienstelijk instrument.

    -Squier
    Ik blijf graag ver weg van de Affinity serie, dat is in mijn ogen niet meer dan Stagg-kwaliteit, ook wel bekend als ongelooflijk brandhout. Zwabberhalzen, slechte hardware en electronica om te janken. Maar als je gaat kijken bij de Standard, Vintage Modified en Classic Vibe serie, dan gaat er een wereld voor je open. Goed gebouwde, stevige, goed klinkende en (na een afstellinkje soms) prima spelende basjes voor echt heel weinig geld. Zeker de nieuwere Squiers zijn écht goeie instrumenten. Worden trouwens in de Cort-fabriek gebouwd, als ik me niet vergis.

    -London City
    De duurdere London City basjes zijn gewoon heel goed. Niet die kopen met een zwart logo.

    -Richwood
    Lees het London City-verhaaltje, vervang "London City" voor "Richwood". Geldt dus hetzelfde voor.

    -Blade
    Met een beetje mazzel kun je de Blade B1 voor €300 op de kop tikken op Marktplaats (staat er nu bv. eentje op). Beste Jazz Bass in die prijsklasse die je kunt krijgen.

    Ik ben vast nog wat vergeten maar hier moet je wat mee kunnen toch?
    Mijn Affinity is echt een hele goeie! Komt uit een pakket met versterker! Maar vergeleken met andere Affinity's is demijne toch wel stukken beter!

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timobode Bekijk bericht
    Ik wil graag een ibanez maar die krijgen slechte reacties dus weer een cort of een stagg ik speel verschillend rock punk hardrock metal ook soms blues maar als je me kan verder helpen graag kamiel mijn budget is tussen de 200 en 300 euro
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Interpunctie

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top