Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 30
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Zover ik weet (blabbermouth) is er een lymfoom (Hodgkin) geconstateerd geen lymfeklier kanker.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    En weet je ook wat een lymfoom is?

    Juist...
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  3. #13

    Standaard

    Ik reken er eigenlijk niet meer op dat het concert doorgaat, in ieder geval niet met Tony Iommy. Mischien dat Zakk Wylde kan komen invallen, maar anders heb ik er niet veel vertrouwen in...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2003
    Locatie
    Livin' in the Era Vulgaris
    Berichten
    1.250

    Standaard

    Yeah right, Zakk Wylde invallen.. da's alsof je Rob Halford laat invallen bij een OZZY OSBOURNE sologig... Black Sabbath is TONY'S BAND..
    widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!

    thank you!! good night!!

  5. #15

    Standaard

    Beetje erg negatief hoor, The.

    Dat soort ideeën kunnen altijd nog. Voorlopig vind ik dat nog wat voorbarig.

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LemmyNL Bekijk bericht
    Beetje erg negatief hoor, The.

    Dat soort ideeën kunnen altijd nog. Voorlopig vind ik dat nog wat voorbarig.
    Als hij chemo's krijgt is het echt niet op te brengen om op zo'n podium te gaan staan. De dag daarna is zelfs je bed uit komen al een hels karwij.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    1.Damn... Belangrijkste is niet dat het concert doorgaat maar dat hij er weer bovenop komt,
    2.lymfe-klier kanker is een van de ernstigste soorten.
    1. Ja!
    2. Onzin. Zolang niet zeker is welke soort (Non-Hodgkin is de meest voor de hand liggende) gradatie en verspreiding er is kun je er niets zinnigs over zeggen.

    On-topic: Iommi zou voor mij wel de enige reden zijn om te gaan. Ozzy live on stage....

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Bill Ward heeft ook bedankt las ik.... gezeik over credits en geld.. of juist niet over geld maar over status (alsof hij dat nog niet verworven heeft) of over promotie.. of over... over.... Het staat op losse schroeven mannen!! Ik weet niet hoe Ward het op gitaar doet?... En dan Johnny Kelly (zelfde type slagman) op drums... mwoa....

    Mn ticket ligt klaar, maar damn.... ik zie het somber in! (en ik ben van nature echt geen pessimist)
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  9. #19

    Standaard

    Zou mooi klote zijn... koop ik eens een kaartje ergens voor, krijg je dit...

    Toen ik 'm kocht had ik wel de hoop dat het bijzonder zou worden, maar niet op deze manier natuurlijk. Nah, we zien wel, we hebben nog even.
    Op de hoogte blijven? www.doudebock.nl

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 november 2011
    Locatie
    Kampenhout
    Berichten
    288

    Standaard

    En de drummer doet niet meer mee aan de tour omdat z'n contract niet eerlijk is ?
    Echt een commercieel gedoe denk ik.
    Die mannen verdienen er miljoenen aan. Enigste reden denk ik dan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top