Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15
  1. #1

    Standaard

    Ik heb ongeveer 10 pedaaltjes. Die wil ik lussen in drie groepen, maar ik moet dan dus wel kunnen switchen tussen de circuits. Wie kan mij bijstaan met zinnige en hulpvolle tips.
    Dank!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    De 'Carl Martin Combinator' is hier perfect voor. Je koppelt hier al je effecten aan, en op de combinator programmeer welke effecten geschakeld dienen te worden.
    Het werkt echt perfect! Een nadeel is echter de prijs nl: €400. Een andere oplossing weet ik niet.

    Greets, Chiel



  3. #3

    Standaard

    poeh...das wel veel geld, maar het doet volgens mij wel wat ie moet doen.
    In ieder geval bedankt!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Ik zag hem zojuist op de website http://www.Feedback.nl. Good luck.

    Greets Chiel.

  5. #5

    Standaard

    Misschien een Boss Line Selector ?
    Ik heb er geen ervariong mee, maar volgens mij is die wel geschikt.

  6. #6

    Standaard

    kan je slechts tussen twee circuits switchen...kheb er echt meer nodig, maar toch bedankt voor de tip!

  7. #7

    Standaard

    Als je een beetje handig bent met een soldeerbout kun je zelf topkwaliteit (True bypass) switches maken.

    Zie voor info mijn website http://www.hdn.tmfweb.nl

    en dan onder projects

  8. #8

    Standaard

    heeee, dat is zeker wel interessant...ik ben alleen totaal niet technisch, maar een soldeerbout is nog wel te doen...als ik het goed begrijp kan je dus meerdere van die dingen maken zodat je meerdere circuits hebt?

    Heb je niet wat meer handige info over hoe zo'n switcher te maken...de site was, afgezien van het schema, niet echt duidelijk daar over...wat heb ik bijvoorbeeld allemaal nodig etc.

    thanx

  9. #9

    Standaard

    precies als je meerder achter elkaar zet heb je meerder loops, je kunt er dan voor kiezen om dit in 1 behuizing te doen of voor elke loop een losse behuizing (neemt iets meer ruimte en materiaal, maar is wel flexibeler)

    voor 1 loop heb je nodig:

    4 input jacks
    1 dpdt voetswitch
    1 behuizing
    Lampje: 1 ledje, weerstand en fet en een diode) de exacte specificaties staan wel op mijn site.

  10. #10

    Standaard

    Thanx!!!!
    Ik ga dit zeker proberen. Via je site heb ik ook een 'bouwpakket' gevonden voor het instaleren van je effecten in een koffer. Ook daar ga ik mee aan de slag.

    Zoals ik al zei ben ik dus niet echt technisch, maar ik hoop dat het moet lukken...Als je nog tips hebt die ik, als electriciteitanalfabeet, moet weten dan zou dat zeer nuttig zijn. Misschien wete je wat literatuur over electriciteit en dit soort bouwprojectjes die voor mensen zoals ik te begrijpen zijn.

    Nogmaals bedankt!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top