Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 82
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toddzilla Bekijk bericht
    Ik heb de Powerplant Jr sinds maart onder m'n board zitten. Hij voedt m'n TU-2, Micro Amp, Flashback en OCD (op 18V dmv bijgeleverd kabeltje). M'n delay en reverb hebben ieder 300mA nodig, dus die zitten alletwee op hun eigen voeding. Helemaal geen last van nare bijgeluiden of wat dan ook. Zoals marter544 zegt zit er een shitload aan kabeltjes bij en hij kost hetzelfde als een OneSpot. Ik twijfelde even of hij onder m'n Pedaltrain Jr zou gaan passen, maar dat gaat gelukkig ook goed. Ben wel een happy panda met deze voeding
    Hmmm extra interessant, past onder een pedaltrain jr.... Hoe zit het met ruis/brom/nare bijgeluiden? En heb je vergelijkingsmateriaal met andere voedingen? (wat gebruikte je eerst?)
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Hmmm extra interessant, past onder een pedaltrain jr.... Hoe zit het met ruis/brom/nare bijgeluiden? En heb je vergelijkingsmateriaal met andere voedingen? (wat gebruikte je eerst?)
    Met de Poweplant Jr heb ik geen last van bijgeluiden. Eerder gebruikte ik een OneSpot daisychain voor een TU-2, DD-20 en Flashback. De OCD zat op een eigen 18V voeding en ik had een Holy Grail die ook echt op zijn eigen voeding moest. Toen had ik wat meer brom en bijgeluiden, maar ik denk dat dat ook veel te maken heeft gehad met dat de DD-20 en (vooral de) Holy Grail van zichzelf ook wat meer lawaai maken. Die zijn nu foetsie en daarmee de bijhorende bijgeluiden dus ook.
    Het enige waar je mee moet opletten is dat je niet meer dan 120mA per uitgang hebt dus alle pedalen die meer dan dat nodig hebben zul je op een andere manier moeten voeden. Met dat in je achterhoofd kun je imo niet mis gaan met de Powerplant Jr, zeker niet voor die prijs!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Top! Thnx! Moet eerlijk zeggen dat ik opt moment geen last heb van brom/ruis met mijn onespot+daisychains combinatie. Gebruik verder alleen maar 9V pedalen en geen van allen trekken ze meer dan 120mA. Maar iets in me zegt wel weer dat een geisoleerde voeding stabieler/beter is dan een onespot+daisychain combi. En voor 28e kan je moeilijk een miskoop doen lijkt me.....

    Maar eens even wachten tot de onespot overlijdt denk ik....
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Ik had twee Onespots en en een EHX 24V voor de Q-tron. Ik gooide ze allemaal op een hoop, chainen die boel dus. O.a. met een max 1200mA FM4 van Line6 en in totaal twee EHX pedalen (Ring Thing). Een combi van niks, maar dat bleek dus ook. Nu wat meer geld kostend > wat een genot. Overigens heb ik wel een vijflooper van buzz electronics erbij, lekker handig, al die knopjes naast elkaar. Geen getapdans meer, maar mooi alles bij de tenen. Als ik alles af heb, post ik een foto. Ik heb ook nog een pedaaltje in bestelling en eentje ter reparatie (TC POlytune, resp EBS Unichorus)
    You can't be a vet. You rock too much.

  5. #15

    Standaard

    Hier nog een tevreden gebruiker van de Powerplant Junior, ook vastgeschroefd onder een pedaltrain junior met wat doe het zelf-hoekstukjes en boorwerk.

    Het ding werkt perfect en zonder bijgeluiden, en weet ook door de geïsoleerde uitgang m'n gitaarzender van stroom te voorzien (Brace Audio, gevoed via een spanningsregelaar ertussen). Met een boss-adapter met daisy chain kon dat niet vanwege de oorlogsgeluiden die de spanningsregelaar maakte. Wat mij betreft dan ook een aanrader, zeker voor het geld en de kabelset die er al bij zit.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik heb z'n grotere broertje nu een jaar denk ik. En die bevalt goed. Ik wilde een Mesa Boogie Vtwin voeden (12 volt) en dat kan met de gewone Powerplant. Ook erg compleet geleverd. Ik had er een Coolcat Vibe bij. Maar die geeft dan brom. Wellicht dat ik deze powerplant Jr. erbij plaats...

    (Voor de lezer, de Powerplant heeft geen gescheiden 9 volt voedingen, de Powerplant Jr wel).
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  7. #17

    Standaard

    Ik bezit momenteel 2 juniors en ben nog steeds erg tevreden ermee! Ik heb wel een keer de current doubler van T-rex op aangesloten, werkt helaas niet. Ik had het nodig voor de Strymon Bluesky, maar hij krijgt te weinig stroom daarvoor binnen. Ik ga nog is een keer meten hoevel mA er nou dan ook werkelijk uitkomt.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kieftenbelt Bekijk bericht
    Ik bezit momenteel 2 juniors en ben nog steeds erg tevreden ermee! Ik heb wel een keer de current doubler van T-rex op aangesloten, werkt helaas niet. Ik had het nodig voor de Strymon Bluesky, maar hij krijgt te weinig stroom daarvoor binnen. Ik ga nog is een keer meten hoevel mA er nou dan ook werkelijk uitkomt.
    Volgens marter544 zit er een current-doubler kabeltje bij, of is het toch een voltage-doubler?
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Een Y-kabel is per definitie een verdubbeling van de stroom, niet de spanning?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Een Y-kabel is per definitie een verdubbeling van de stroom, niet de spanning?
    Zou je zeggen, maar iemand anders suggereerde dat ie er het voltage mee dubbelde...
    anyway, ik heb de mijne net besteld voor m'n nieuwe board. Formaat speelde ook een belangrijke rol, en had geen zin in een behuisde daisychain voor 70 euro (*kuch* DC Brick*proest*).
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top