Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 82
  1. #1

    Standaard Harley Benton Powerplant Junior

    Je zal nu vast denken, het zoveelste topic over voedingen, maar dit is alleen om een interessante discussie te kunnen voeren, en jullie op de hoogte te stellen dat dit er momenteel is:

    De Harley Benton Powerplant Junior.

    (klik is link)

    Er is eigenlijk weinig junior aan; hij beschikt meer geïsoleerde uitgangen dan zijn grote broer. Deze heeft weliswaar 5 geïsoleerde uitgangen van 120 mA per uitgang. Dat is aardig wat, en zal voor de meeste mensen ook wel voldoen. Mocht je nou een extreem zwaar effectpedaal hebben, is een losse voeding daarvan nog een oplossing.
    Want, wat wil je voor dit geld, wel 29 euro! Dat is toch redelijk weinig voor wat je ervoor krijgt. Ook komt dit erg weg van een voedingkast van T-rex, die toch wel een heel stuk duurder is.

    Wat is jullie mening hierover? ik zit te denken aan 2 van deze kasten, is toch relatief goedkoop dat andere jongens. Hij had iets kleiner gekund, maar moet zeggen dat het nog redelijk is.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Locatie
    In d'n Achterhoek
    Berichten
    2.802

    Standaard

    Mooie ontwikkeling, z'n grote broer ben ik niet zo larisch over maar dit lijkt wel een interessant ding. Ben benieuwd of hij erg stil is.
    "Till I Cadillac"

    Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik heb voor het origineel zo'n 100 euro meer betaald. De gebruikte techniek lijkt me ook niet bepaald rocketscience dus deze zal best net zo goed is als de t-rex en die is helemaal stil. Kost een onespot met al die kabeltjes erbij trouwens niet net zoveel?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #5

    Standaard

    Die grote POWERPLANT is helemaal ruk, heb ik van de week teruggestuurd wegens brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom.

    Geisoleerde outputs is absoluut een pre, maar goed, ik heb gekozen voor een Voodoolab PP2+.

    De Burkey Six is ook gaaf.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    ff een dikke bump, ik heb dit apparaat sinds vandaag. Je kunt hier dus of 5*120 mah mee krijgen, of 1*240 mA en 3*120 mA; hiervoor zit er een y-kabeltje bij. Ding doet perfect wat ie moet doen, geeft geen brom, er zitten een hoop kabeltjes bij en hij kost geen hol. Dikke aanrader als je zoals ik een klein pedalboard hebt en nog geen fatsoenlijke voeding hebt!! Er zit ook een daisychain bij, maar hoeveel pedalen je kan voeden met 120 mA is een beetje twijfelachtig..

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Na lang wikken en wegen ook een Voodoolab PP2+ aangeschaft. Allemachtig, wat een verschil. Van een kakofonie aan geruis, gesis, feedback en wat dan ook naar pure stilte. 't Kost wat, maar het geld dubbel en dwars waard als je meerdere pedalen hebt met verschillende voltages en stroomsterktebehoefte.

    P.S.: Wisten jullie dat de TC Electronic Polytune ook een 2000mA/ 2A uitgang heeft om te chainen? Misschien leuk voor pedalenbeginners die nog geen tuner hebben?
    You can't be a vet. You rock too much.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Welke voeding had je daarvoor dan? Deze heeft ook alleen geisoleerde voedingen, en geeft bij mij geen bijgeluiden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Ziet er interessant uit! Is er confirmatie dat deze geisoleerde outputs heeft? Er wordt wel mee geadverteerd maar het schijnt dat de gewone powerplant geen geisoleerde outputs heeft.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Locatie
    hengelo
    Berichten
    238

    Standaard

    Ik heb de Powerplant Jr sinds maart onder m'n board zitten. Hij voedt m'n TU-2, Micro Amp, Flashback en OCD (op 18V dmv bijgeleverd kabeltje). M'n delay en reverb hebben ieder 300mA nodig, dus die zitten alletwee op hun eigen voeding. Helemaal geen last van nare bijgeluiden of wat dan ook. Zoals marter544 zegt zit er een shitload aan kabeltjes bij en hij kost hetzelfde als een OneSpot. Ik twijfelde even of hij onder m'n Pedaltrain Jr zou gaan passen, maar dat gaat gelukkig ook goed. Ben wel een happy panda met deze voeding

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top