Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 158

Discussie: Yamaha thr

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2010
    Locatie
    Kampen
    Berichten
    162

    Standaard

    Vraag je alles aan je vrouwtje ... wat zeg je na de sex ? "Leg je hem ff terug in de la kan ik hem morgen weer aan doen na mijn werk is wel makkelijk als ik daar loop te zeiken over mijn vrouw

    Sorry kon het niet laten die opmerking.

    Ik heb trouwens de THR10 de normale eerste versie waar toen een lichting slechte net adapter bij zat .. kreeg trouwens snel een nieuwe opgestuurd.
    Yamaha is zeer klant gericht en je zal er serieus lang mee doen ik hem hem al 1,5 jaar als niet langer is gelijk gekocht op release datum .. alles wat Yamaha maakt is kwaliteit voor een schappelijke prijs vergeet niet hij is duur jah maar daar krijg je extreem goede HIFI speakers voor ongelooflijk voor 6 inch wat daar uit kan knallen.

    Heb van allerlei dure gitaren gehad maar mijn Yamaha bass RBX170 heb ik nog steeds ding is oerdegelijk kan mening gerenomeerd merk puntje aan knabbelen, speel hoofdzakelijk gitaar maar die bass pak ik graag als ik ff gefrustreed ben
    Belastingdienst, leuker kunnen we je niet naaien wel makkelijker

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Wat is eigenlijk precies het verschil tussen de THR10 en de THR10C? Alleen een paar andere ampmodels?
    Die THR10C lijkt me meer gericht op bluesgitaristen. Klopt deze observatie?
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  3. #43

    Standaard

    ik denk het wel ja

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Zoals ik al zei: Ik heb de THR10c, de zwarte versie met enkel classic amps dus (Fender deluxe reverb, Matchless DC30, Blues Jr, Marshall Bluesbreaker en de DR Z Mini Z).

    Voor mensen die nooit high gain gebruiken dus, van clean tot clean met rand(je). Enkel blues is misschien wat te kort door de bocht...

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Dat ben ik dus; ik gebruik nooit high gain.
    Jammer dat ik de gewone THR10 al heb.
    De Marshall Bluesbreaker is ook nog eens een favoriete amp van mij.

    Die gele ziet wel mooier uit dan die zwarte; dat dan weer wel....
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 20 juni 2013 om 12:52
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Ter info : Een "alternatief" voor de thr is nog de boss e-band ( JS 8, nu opgevolgd door Js-10) .
    Voordeel hiervan is dat je veel dieper kan editen zonder dat je aan een computer moet aankoppelen, recording functie, pedaal aansluiting...
    De "soundengine" is gebaseerd op de gt10 en gt 100)

    Werkt wel niet op batterijen.

    Jammer dat de demo's op het net van de e-band zo slecht zijn... maar ik ben er zelf heel blij mee.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Dat ben ik dus; ik gebruik nooit high gain.
    Jammer dat ik de gewone THR10 al heb.
    De Marshall Bluesbreaker is ook nog eens een favoriete amp van mij.

    Die gele ziet wel mooier uit dan die zwarte; dat dan weer wel....
    Die Bluesbreaker is ook op de THR10c mijn favoriete model! Of hij erg lijkt op het origineel weet ik niet, nooit op een BB gespeeld. Maar als hij er nog maar een beetje op lijkt ga ik die versterker toch eens opzoeken!

    Over de kleur: dat retro beige kleurtje wordt je volgens mij sneller beu dan het zwart!

    Je kan je THR altijd 2dehands aanbieden of ruilen met een THR10c, wie weet zoekt er iemand net een veelzijdiger apparaatje...

  8. #48

    Standaard

    telecastermaster, ik sta op het punt een thr10 te kopen dus als je de jouwe kwijt wilt om de 10c te kopen, stuur maar een pm dan he

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Als ik het juist heb stond de Fender Bassman model voor de Marshall Blues Breaker. (Bassman is ook een favoriet van mij ).

    @Matty: Nah, ik houd 'm. Ik koop er gewoon later nog eens een tweedehands THR10C bij.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    Al een tijdje twijfel ik om een THR10 te kopen, wat me op valt is dat de prijzen bij de dealers niet verschillen. Vaak kom je wel eens een stunter tegen, maar het lijkt alsof Yamaha zijn dealers behoorlijk in de tang heeft.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top