Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 47

Discussie: jagcaster

  1. #31

    Standaard

    tnx voor de info. Zakkertje is uiteindelijk toch uitgevloeid, heb dus een beetje paniek gezaaid om niks...
    Ja, Dieter heeft me een mooi stuk hout gestuurd. Zijkanten hebben gewoon rechte nerf...
    Laatst gewijzigd door bad65; 14 november 2011 om 11:45

  2. #32

    Standaard

    Ik heb de body licht geschuurd maar blijkbaar toch iets te enthousiast.
    Hier en daar zitten witte spikkels in de lak. Hoe pak ik het aan? Lak uitharden en dan goed schuren?
    Laatst gewijzigd door bad65; 18 november 2011 om 10:07

  3. #33

    Standaard

    zijn dat niet gewoon je luchtbelletjes die vollopen met schuursel? Oftewel, je bent nog niet klaar met lakken

  4. #34

    Standaard

    Ik ben inderdaad nog lang niet klaar met lakken. Morgen eens proberen of ik die putjes schoon krijg...

  5. #35

    Standaard

    Die witte spikkels zijn er helemaal uit. Ben nog bezig met schuren en spuiten van de body.
    Vandaag mijn laatste bestelling binnengekregen. Gelijk maar ff de tuners eropgegooid...

    Tis net een echte hals..

  6. #36

    Standaard

    Vanmorgen met 600 en 1200 geschuurd. Nu met commandant polijsten...

  7. #37

    Standaard

    Kon het niet laten en heb de zooi inelkaar gezet..

    morgen electronica solderen en verder afstellen...

  8. #38

    Standaard

    Vandaag de electronica gesoldeerd. Wilde em uittesten en die deed dus geen mallemoer... Balen, want ik heb totaal geen kennis van electronica. Alles nog eens nagelopen en volgens de tekening klopte alles. Kwam er toen met me suffe kop achter dat het volumepedaal van de Boss dicht stond..
    Heb ook nog de brug los moeten draaien want ik was compleet vergeten om een aardekabel te leggen. Gaatje naar controlholte geboord, draadje gesoldeerd en klaar...
    Gitaar voelt prettig aan. Door de bellycut en controlruimte is het gewicht van het mahonie stukken minder...
    Nu nog fatsoenlijk afstellen...

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Ziet er goed uit. Kun je trots op zijn

    Hoe klinkt ie?
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  10. #40

    Standaard

    Ha,

    ze heeft een warm donker geluid. De epiphone elementen klinken hier een stuk beter op dan op de Les Paul waar ze uitkomen...
    Ze is verre van perfect, m.n. het lak en schuurwerk moet de volgende keer beter. Maar voor een 2e bouw ben ik tevreden. Is weer beter dan de eerste en ik heb weer een hoop geleerd.
    En het is een unieke gitaar...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top