Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 58 van 60 EersteEerste ... 8485657585960 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 571 t/m 580 van 599
  1. #571

    Standaard

    Dank voor alle bijval!
    Ik denk dat de afwerking van deze gitaar me tot nu toe 2 a 3 euro aan materiaal heeft gekost, naast een hoop tijd natuurlijk. Ik voel de neiging om wat meer met PU-lijm te experimenteren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Er zijn allerlei nadelen aan nitro lak. Het grote voordeel is dat het een soort shine geeft die je met geen enkele andere lak krijgt. Mensen die niet echt into vintage zijn, zullen het verschil niet eens zien waarschijnlijk, maar het is er wel.
    Ik geloof het zeker! Van de andere kant, ik krijg soms best mooie gitaren hier voor reparaties of aanpassingen (dan wel met mensen die op les komen) maar zeker van de mensen die veel spelen zijn ze vaak smerig!
    Ik kan het nooit laten om dat soort exemplaren dan even op te poetsen, voor niets extra, gewoon omdat het me aan het hart gaat; steevast tot opperste verbazing van eigenaren bij het weer ophalen ('zo mooi zag-ie er zelfs niet uit toen ik 'm kocht!')

    Vanavond kon ik de neiging niet onderdrukken even een filmpje te maken met de Chicken Shack in de fase van voltooiing waarop ze ook DGBM heeft bezocht (afgezien van de aangedraaide stemmechanieken):

    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  2. #572
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Wat een heerlijke scheur zonder die condensator!!!!!!!!!!!!!!!
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  3. #573

    Standaard

    Hi A
    Deze maakt de belofte van de looks helemaal waar.
    Ik hou er wel van als ie net een beetje hangt op de rand van de feedback. En dan een beetje onbetrouwbaar is waardoor je constant op je hoede moet zijn voor uitbreken. Heerlijk.

    RS-Rik's opmerking ben ik het 100% mee eens. Gewoon naturel is ie het mooist.

    Had overigens wel een opmerking verwacht over mijn zeik quote. Heb namelijk de vorige ronde gezegd dat je nog versteld zou staan van het aantal stemmen die door deze beauty zullen worden getrokken bij de verkiezing van de mooiste van.
    Als ik dan nu een jaar later dezelfde woorden gebruik ben ik wappie of aan het zieken.

    Verders: DiMarzio's van deze wereld; eat your heart out.
    Dit is niks meer of minder dan puur geniaal.
    Vriendelijek groet, Gus

  4. #574
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    ik zeg CCR gitaar!

  5. #575
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Mooi !!! Mooier !!!!! Mooist !!!!!!!

    + een Like op Youtube
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  6. #576
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2004
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.524

    Music

    Hoi Aaron,heb de gitaar op de dgbm gezien,zag er heel leuk uit,ook vindt ik het gebruik van de klapstoel een geweldige vondst,om zo gelijk een carve in de top te krijgen,klinkt ook heel goed op het filmpje.


    Groetjes Charlotte

  7. #577
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik zeg CCR gitaar!
    Ik had een gelijkaardig gedacht toen ik de clip hoorde. Net iets meer CCR dan Ted Nugent, meer swamp dan zand en olie.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  8. #578
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    doet mij denken aan die bekende jazz gitaar bouwer die een hollowbody maakte uit pallethout.

    dit is echt een project dat de discussie over invloed van hout helemaal op kan gooien, want dit klinkt als een klok!

    geweldig project!

  9. #579
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik vind het model ook zo mooi, lijkt op geen enkele ander hollowbody.

  10. #580

    Standaard

    Een van de vele opzienbarende projecten die ik hier heb gezien. En bovendien ook nog eens formidabel geluid. De combi pick up en gitaar helemaal top. Ben heel benieuwd naar de hals pup.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top