Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 18 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 174
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door d1rk Bekijk bericht
    Heb even gekeken vandaag:

    Van alle gitaren en versterkers gaan nog eens 10% af, van de linkshandige versies gaat 15% van af.

    Niet echt bijzonder lijkt me.
    nee, dat is behoorlijk laf.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    nee, dat is behoorlijk laf.
    Inderdaad:s terwijl ze normaal toch aardig korting geven. Misschien gaat het met de dag omhoog?

  3. #23

    Standaard

    Jep vandaag ook geweest. Volgens mij blijven ze open zolang ze nog een voorraad hebben. Op de meeste producten zit dus een korting van ca 10%, en verwacht dat de korting hoger gaat worden als de winkel leger gaat worden, maar helaas is het niet zo interessant als dat deze aan stond gekondigd.

    Wel interessant zijn de ENGL en LINE6 versterkers, die zijn wel met ca. 30% korting, maar daar moet je maar net naar op zoek zijn.
    Te koop: Trace Elliot H100 gitaartop 100w volledig buizen € 500: http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=g...ails&id=149391

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 september 2008
    Locatie
    Dutch Backcorner
    Berichten
    154

    Standaard

    Al het top spul hebben ze al doorverkocht aan andere bedrijven + dat Vriese wordt overgenomen door een ander bedrijf. Ze hebben teveel voorraad waardoor het voor de geinteresseerde partij niet mogelijk is om de boel nu over te nemen, vandaar de uitverkoop.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Vandaag met een collega gitarist geweest... Resultaat: 1 Elevenrack met 30% korting (510 euro uiteindelijk, tegenover 689 bij Thomann), en een akoestische gitaar met 30% korting. Ook een bassamp met 40% korting. De elektrische gitaren waren niet echt afgeprijsd idd. De mengpanelen gingen wel met 50% korting weg, pedaaltjes en versterkers waren ook een stuk goedkoper.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 december 2010
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    110

    Standaard

    Ook ik ben gisteren even gaan kijken. De kortingen op de gitaren vond ook ik wat minder spectaculair, 10 op de grotere merken en tot 20% op het lagere segment.

    Wel heb ik een Boss RC-3 looper (-20%) en een MXR MC-401 line driver/booster(-30%) meegenomen.

    Zouden de kortingen, naarmate de uitverkoop vordert, verder oplopen? Misschien dat ik dan nog even terug moet;-)
    Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...

  7. #27

    Standaard

    Ookal woon ik 2 minuten fietsen van Vrieze, ik heb er nog nóóit wat gekocht(ok vooruit, snaren koop ik er altijd wel). Altijd al een k*tzaak gevonden.
    De enige grote aankoop die ik er deed was mn eerste gitaartje, was nog in de tijd van het oude pand.
    Toen vond ik het al een dooie zaak zonder sfeer en niet erg vriendelijk personeel.
    Toen ze het nieuwe pand neer gingen zetten hoopte ik dat het anders zou worden. Niet was minder waar.

    Net toch even wezen kijken. Maar zoals al eerder werd gezegd: wat een laffe kortingen zeg.
    Op gitaren en bassen 10 en 20%. Inclusief die korting zitten ze een beetje op de normale verkoopprijs.
    T is dat ik weet wat de gezondheidsredenen zijn anders zou ik haast zeggen dat dit gewoon een stunt is om wat extra omzet te genereren.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 oktober 2011
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaanW Bekijk bericht
    Ookal woon ik 2 minuten fietsen van Vrieze, ik heb er nog nóóit wat gekocht(ok vooruit, snaren koop ik er altijd wel). Altijd al een k*tzaak gevonden.
    De enige grote aankoop die ik er deed was mn eerste gitaartje, was nog in de tijd van het oude pand.
    Toen vond ik het al een dooie zaak zonder sfeer en niet erg vriendelijk personeel.
    Toen ze het nieuwe pand neer gingen zetten hoopte ik dat het anders zou worden. Niet was minder waar.

    Net toch even wezen kijken. Maar zoals al eerder werd gezegd: wat een laffe kortingen zeg.
    Op gitaren en bassen 10 en 20%. Inclusief die korting zitten ze een beetje op de normale verkoopprijs.
    T is dat ik weet wat de gezondheidsredenen zijn anders zou ik haast zeggen dat dit gewoon een stunt is om wat extra omzet te genereren.
    Wat er daar gebeurd is niet uniek hoor. Bij ons worden ook zo'n laffe streken uitgehaald. Uitkijken is de boodschap!!!!. Je hoeft het zeker niet te aanvaarden om als klant (wat je ook maar koopt) onvriendelijk te worden behandelt.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Ik heb het inderdaad ook niet zo hoog zitten met Vriese hoewel ik het toch jammer vind dat de winkel dicht gaat (lijkt me dan dat hij dicht gaat). Want ze hadden een geweldige voorraad Fenders en Gibsons. Tijdje geleden heb ik daar zowat elke gitaar geprobeerd, en beleeft weg gegaan met 2 E snaren
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Vroeger vond ik de service ook niet top, maar de laatste jaren werd ik eigenlijk altijd vriendelijk behandeld, en ook met testen was altijd alles mogelijk. Vooral Job is erg behulpzaam.
    Als het goed is zal de winkel niet verdwijnen. Er zijn gegadigden om de zaak over te nemen, echter staat er te veel kapitaal in de winkel, dat moet dus minder worden, vandaar de uitverkoop.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top