Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 8161718
Weergegeven resultaten: 171 t/m 174 van 174
  1. #171
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.454

    Standaard

    Keymusic die zich zorgen maakt om de groei van Bax is als Albert Heijn die zich zorgen maakt om Jumbo.

    Ik kan me voorstellen dat Thomann met een schuin oog naar Bax kijkt. Bax heeft een ijzersterke service, volgende dag thuis, snelle communicatie, Paypal... In het afgelopen jaar heeft Thomann zijn service ook aangescherpt en Paypal opgenomen en het staat weer gelijk. Behalve dat Thomann een veel grotere collectie heeft. Naast Keymusic is Anderstons ook een grote speler.
    Keymusic blijft nog ver achter met service. Als je daar mee wil communiceren is Facebook de enige manier om ze wakker te krijgen want ik heb het idee dat niemand daar graag een telefoon opneemt.

    Dat ik van Keymusic doodleuk het volle pond betaal voor een blijkbaar gebruikt ding helpt ook niet echt aan het beeld wat ik van ze heb.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #172
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.915

    Standaard

    Hallo.

    Zag dat dit topic vorige week weer omhoog gehaald was, en heb met smaak het hele verhaal nog eens gelezen, bleek dat ik er zelf ook nogal wat reacties in had staan (wat vergeet een mens toch snel). Anyway, ik sloeg vandaag de krant van afgelopen zaterdag open, en jawel hoor, daar stond ie: een advertentie van een halve pagina groot, Vriese Music Palace stopt, en daarbij ook weer dezelfde oenige kreten waar we twee jaar geleden zo smakelijk om hebben gelachen, te weten: "grote opheffingsuitverkoop" (door de pandhouder staat er in het klein onder, dus niet door de groenteboer van twee straten verderop, of door de burgermeester van Urk of zo), en (uiteraard) "alles moet weg" (ja, dat lijkt me wel bij een opheffingsuitverkoop, als er ooit een Nederlands kampioenschap Open Deur Intrappen wordt georganiseerd sturen wij de mannen van Vriese in als deelnemers, winnen we dik). Verder: "de producten worden met grote kortingen tegen dumpprijzen alléén vanuit de winkel verkocht".
    Kijk, en daar heb je het weer, dit is wat ik zo bewonder in de mannen van Vriese: ondanks dat het water ze aan de lippen staat houden ze muurvast aan hun principes (lees even het hele topic terug, met onder andere die 80 piano's die destijds voor een habbekrats weggingen, echter, maar een per klant !) En nu dus ook weer: je zou toch zeggen dat ze naar aanleiding van die opheffing kost wat kost van hun handeltje af moeten, dus zou de hele tent via de internetverkoop binnen twee weken leeg zijn, dat moet dan maar. Nee hoor, niet bij de mannen van Vriese: je komt vanuit Zeeland of Groningen maar gewoon naar de winkel, en anders maar niet! Want, dan geldt gewoon (voor degenen die net zo veel naar de serie Seinfeld kijken als ik): NO SOUP FOR YOU (uit "de Soupnazi").

    Kortom, ik ben benieuwd of deze klucht dit keer ook weer een vol jaar gaat duren?

    Groet, Jan

  3. #173

    Standaard

    Net even snel wezen kijken. Grootste korting die ik zo snel op een gitaar kon vinden was 20%
    Staat niet echt heeeeel veel meer in de winkel.
    Ik had het idee dat er begin deze week al veel weg is gedaan (zag wat bestelbusjes voor het pand staan begin deze week).

  4. #174
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2006
    Berichten
    3.915

    Standaard

    Hallo.

    Haal ik, waarschijnlijk voor het laatst, dit topic nog een keer naar voren. Want, eerlijk is eerlijk, gisteren stond er weer een advertentie in De Gelderlander m.b.t. de uitverkoop, is nu op vrijdag en zaterdag 13 en 14 feb voor het laatst, en er staat een hele lijst spul mét prijzen bij die dit keer dan écht vaak voor minder dan de helft t.o.v. de adviesprijs weg gaat. Bijvoorbeeld (ik werk er niet, en heb er verder ook geen belang in/bij) een Gibson J200 van 3935 voor 1967, een Fender Jazzbass van 2159 voor 900, een Gibson ES175 van 3479 voor 1450, dat soort werk. Misschien heeft iemand die net ergens naar op zoek is er wat aan.

    Groet, Jan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top