Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 16
  1. #1

    Standaard Koch studiotone XL ingeruild voor een Brunetti singleman

    Hoi, ik ben net terug van de omwisseltruc. Ik heb mijn Koch studiotone XL ingeruild voor een Brunetti Singleman 35 watt. Net heel even wat er op gespeeld. Wat een heerlijke amp. Ik had hem al eerder uitgeprobeerd en was er toen ook weg van. Straks even mijn boss GT10 er voor en kijken hoe de oversturing dan gaat klinken.

    Het is een mooie zondag :-)

    Gr. Rupke

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    1.441

    Standaard

    Hee gefeliciteerd! Lijkt mij ook een toffe amp. Ben heel benieuwd naar jouw review, gezien mijn nog steeds voortdurende queeste naar een draagbare combo, met een goddelijk clean geluid en veel headroom.

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Je begon je verhaal zo goed maar in de laatste zin ging ineens het licht uit.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #4

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Heel redelijke channel switcher verruilen voor een lekker dynamische single channel amp en daar dan een multi-effect vóór zetten....
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rupke Bekijk bericht
    Wie?..............ik?
    Ja, jij, Rupke. Enne...nog ff je sig aanpassen.

  7. #7
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Heel redelijke channel switcher verruilen voor een lekker dynamische single channel amp en daar dan een multi-effect vóór zetten....
    Tja..en dan ook een Boss multi effect. Dat vind ik eigenlijk het meest jammer.

  8. #8

    Standaard

    Nou nou nou jongens toch. Willen jullie mijn Gt-10 eens niet zo dissen ;-). Klonk anders wel lekker op huiskamer volume op de 3 watt stand hoor. Maar om jullie gerust te stellen. Ik ben op zoek naar een Brunetti Mercury Box want dat is toch wel de shit. Dan nog een chorus en delay in de effectloop en klaar ben ik. Ik heb de Mark Tremonti Power wah al klaar liggen, die is lekkerrrrrrrrrrrrrrrr?

    Gr. rupke

  9. #9
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rupke Bekijk bericht
    Nou nou nou jongens toch. Willen jullie mijn Gt-10 eens niet zo dissen ;-). Klonk anders wel lekker op huiskamer volume op de 3 watt stand hoor. Maar om jullie gerust te stellen. Ik ben op zoek naar een Brunetti Mercury Box want dat is toch wel de shit. Dan nog een chorus en delay in de effectloop en klaar ben ik. Ik heb de Mark Tremonti Power wah al klaar liggen, die is lekkerrrrrrrrrrrrrrrr?

    Gr. rupke
    Ah! Kijk! Dat klinkt al stukken beter!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ah! Kijk! Dat klinkt al stukken beter!
    Nu nog een Koch......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top