Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Even voorstellen..

  1. #1

    Standaard Even voorstellen..

    Kort en bondig..niet altijd mijn sterkste punt maar we doen een poging: Ik ben Ozzy, 42 auw, heb in een ander leven, zo'n 25 jaar terug ooit wat gerommeld met gitaren maar dat mag geen naam hebben.. heb er alleen 2 wrakken van gitaren aan over gehouden maar daarover later meer..

    Anyway na een druk en zeer hectisch bestaan kreeg ik enige tijd terug erg last van het 'is dit alles?' gevoel, en terugdenkend aan wensen en dromen... juist, oa nog eens goed gitaar leren spelen dus voordat we in het bejaardenhuis zitten..
    Nou wil ik zaken nog wel eens voortvarend aanpakken, dus na goed mijn huiswerk te hebben gedaan oa hier, staat er na korte tijd een tros goede kopieën van LP's, Strats en wat meer.. kan een 'beginner'wel uit de voeten mee..maar echt goed spelen kan ik nog steeds niet haha..maar ben erg gemotiveerd.
    Hoop hier iig veel tips, tricks, verwanten en meer te vinden.

    En over die oude gitaren..waarschijnlijk is het bagger, heb ze vroegah vreselijk mishandeld, op het genante af, maar wil nu toch wel eens weten wat het zijn; daar zal wel een andere groep voor zijn dus zal zo eens een berichtje posten met een linkje naar foto's

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    oke welkom,

    je hebt wel de beste plek gevonden om je hobby op te pakken.

    ik zelf ben 19 en kan ook nog voor geen meter spelen. maar ja het gaat erom dat je het leuk vind nietwaar? ik zelf wens jou/u een fijne tijd op gitaarnet

    mvg micha
    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2010
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    479

    Standaard beginner

    auw doet zeer he die jaren

    maar spelen gewoon doen,, en kan jou het schelen hoe als je het maar leuk hebt

    of je moet de kuip nog willen vullen ?

    ik zelf heb dezelfde akties als jij lol , nu 45 en jaar geleden dacht ik en nu ga ik spelen ook na turbelente jaartjes
    Gear: ESP LTD KH202 exit/ return Fender Tele USA , Yamaha APX FM500
    Ibanez Prestige , RG1451 Gibson LP Studio , Blackstar HT40 Boss Delay DD-7
    Tascam guitar trainer , Boss CH-1Chorus Boss Blues driver ,Cry baby GCB-95, Polytune
    Boss RC-3 Looper, Dr NO Kafuzz ,Rocktron Cotton Mouth Fuzz

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2010
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    479

    Standaard welkom

    By the way WELCOME
    Gear: ESP LTD KH202 exit/ return Fender Tele USA , Yamaha APX FM500
    Ibanez Prestige , RG1451 Gibson LP Studio , Blackstar HT40 Boss Delay DD-7
    Tascam guitar trainer , Boss CH-1Chorus Boss Blues driver ,Cry baby GCB-95, Polytune
    Boss RC-3 Looper, Dr NO Kafuzz ,Rocktron Cotton Mouth Fuzz

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top