Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 33
  1. #11
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    eehhhh... al eens in een grote feesttent gespeeld? Je wil niet weten wat er soms uit zo'n dieselgenerator komt.
    DIT is een idea!!!! Als ik nou eens een diesel-generator aansluit op mijn Diezel
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    dit is de meest recente, maar het ziet er inmiddels al weer heel anders uit...
    Come again??? Wat heb je NU weer gekocht????? :-D
    ops: ops:
    nou, vandaag is me een Lexicon G2 aan de vingers blijven plakken, ik heb inmiddels een derde rack met een DTR1 en de Sennheisser... nog wat pedaaltjes... er komt een Kriz Kraft koelkastje van 12 HE.....

    __________________________________
    Hoi, ik ben Morris en ik ben een GAS-o-holic...

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    eehhhh... al eens in een grote feesttent gespeeld? Je wil niet weten wat er soms uit zo'n dieselgenerator komt.
    DIT is een idea!!!! Als ik nou eens een diesel-generator aansluit op mijn Diezel
    hehehehe ik krijg even een Back to the Future - deel 1 momentje...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Absoluut!! Dit soort dingen zetten wij in onze rider, een clausule over de stroom in feesttenten, dingen als bijv. een aardpen, enz. Onze techneut loopt de hele stroomvoorziening langs, meten. Mocht er iets niet kloppen dan wordt de organisatie erbij geroepen om het evt. probleem op te lossen. Tot dan wordt er niet opgetreden.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Absoluut!! Dit soort dingen zetten wij in onze rider, een clausule over de stroom in feesttenten, dingen als bijv. een aardpen, enz. Onze techneut loopt de hele stroomvoorziening langs, meten. Mocht er iets niet kloppen dan wordt de organisatie erbij geroepen om het evt. probleem op te lossen. Tot dan wordt er niet opgetreden.
    Natuurlijk begint het daarmee.
    Maar wanneer je meet, heb je het over een momentopname.
    Gedurende de avond fluctueert de spanning behoorlijk. Denk aan lichtshow, PA, koeling etc... Dus een powerconditioner, beter nog een regulator is gewoon een must. Daarbij is het wel degelijk zo dat er een duidelijk verschil is tussen 210 en 240v. Dat hoor je, like Yoeri said...
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    He, Morris heb je die MPX-G2 met de 1.1 versie, en met of zonder R1

  7. #17
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Nog een leuke extra aan een voltage regulator. Als ik nieuwe lampen plaats hang ik mijn versterker aan de Furman, op 230 en dan stel ik de bias in en dan staat die ook altijd goed. Ja dus op 230 omdat ik Duitse versterkers gebruik en Duitsland op 230 zit.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko
    He, Morris heb je die MPX-G2 met de 1.1 versie, en met of zonder R1
    1.0, maar de 1.1 en de R1 zijn onderweg!!
    Ik moet wel ff wennen aan de interface... De G-Force is toch een stuk logischer...
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Met de 1.1 software is de G2 ideaal als fx bak tussen pre en poweramp.
    Er zit dan nameleijk een drylevel functie op,dat ontbrak op de 1.0 versie, waarmee je goede souds maakt.
    Ik heb em zelf ook in combinatie met een IE4 en een VHT 2/50/2 en met de R1 erbij kan ik alle kanten op, daar de IE4 geen fx-loop heeft.
    Het is de beste fx-doos die ik ooit gehad heb :-D

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein
    Nog een leuke extra aan een voltage regulator. Als ik nieuwe lampen plaats hang ik mijn versterker aan de Furman, op 230 en dan stel ik de bias in en dan staat die ook altijd goed. Ja dus op 230 omdat ik Duitse versterkers gebruik en Duitsland op 230 zit.
    hier in nederland ook hoor allang 220 is alleen heel erg ingeburgerd,mensen weten niet beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top