Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1

    Standaard combo's, tops, rack gear ...

    Waarom kiest iemand voor rack gear .. wat zijn de voor nadelen hiervan? Ik weet namelijk eigenlijk niks van al dat rack gebeuren ... ik zie het wel eens ... maar daar is dan ook alles mee gezegd .

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Meestan kiezen hiervoor omdat je dan vrij bent in de keuze van je voor en eindversterker.
    Dus Mesa voorversterker met Marshall eindversterker of welke combinatie dan ook.

    Ik vind vooral handig omdat je in principe vrij snel klaar bent met inpluggen. Je FX unit alles kan je erin kwijt.
    En je kan meerdere FX units plaatsen.

    Dus bv. een TC unit voor chorus, een lexicon voor delay, een Line6 voor noem maar op.....

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2003
    Locatie
    daar aan de maas bij brienenoord...
    Berichten
    1.003

    Standaard

    tja...voordelen....ik denk dat veel gitaristen al die knipperende lichtjes, ledjes en cijfertjes wel geil vinden in zo`n rack :razz:

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    zeg nou zelf......
    .
    .

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2002
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    460

    Standaard

    Hey, das t rack van Petrucci.....Pffff, een hoop effecten en dan nog zo'n kutgeluid... :-D :-D :-D

  6. #6

    Standaard

    ach ja, je moet van boogie houden....
    geef mij maar Engl!



    dit is de meest recente, maar het ziet er inmiddels al weer heel anders uit...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.589

    Standaard

    Zeg eens, waarom heb je die Furman power en lightconditioner erin zitten? Dat vraag ik me steeds af als mensen 'm erin hebben zitten.
    Het net in NL is behoorlijk stabiel, heeft nauwelijks enorme dips, veroorzaakt geen brom, enz. Het staat natuurlijk wel stoer, zo'n rijtje met leds. Maar ik geloof niet dat het geluid er beter of slechter van wordt als je voltage 210 of 235 V is. Bijna heel Europa heeft een zeer stabiel stroomnet, in tegenstelling tot USA.

  8. #8
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris
    dit is de meest recente, maar het ziet er inmiddels al weer heel anders uit...
    Come again??? Wat heb je NU weer gekocht????? :-D
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  9. #9
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Zeg eens, waarom heb je die Furman power en lightconditioner erin zitten? Dat vraag ik me steeds af als mensen 'm erin hebben zitten.
    Het net in NL is behoorlijk stabiel, heeft nauwelijks enorme dips, veroorzaakt geen brom, enz. Het staat natuurlijk wel stoer, zo'n rijtje met leds. Maar ik geloof niet dat het geluid er beter of slechter van wordt als je voltage 210 of 235 V is. Bijna heel Europa heeft een zeer stabiel stroomnet, in tegenstelling tot USA.
    Wel dan moet ik je teleurstellen want er is wel degelijk een verschil tussen 210 en 230. Ik heb het zelf gehoord, zelfs mijn vriendin hoorde het. Heb nu een Furman AR2306 voltage regulator in mijn rack zitten en nu klinken mijn versterkers altijd en overal evengoed.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml
    Zeg eens, waarom heb je die Furman power en lightconditioner erin zitten? Dat vraag ik me steeds af als mensen 'm erin hebben zitten.
    Het net in NL is behoorlijk stabiel, heeft nauwelijks enorme dips, veroorzaakt geen brom, enz. Het staat natuurlijk wel stoer, zo'n rijtje met leds. Maar ik geloof niet dat het geluid er beter of slechter van wordt als je voltage 210 of 235 V is. Bijna heel Europa heeft een zeer stabiel stroomnet, in tegenstelling tot USA.
    eehhhh... al eens in een grote feesttent gespeeld? Je wil niet weten wat er soms uit zo'n dieselgenerator komt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top