Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

  2. #12

    Standaard

    Su-per! Wat een waanzinnige, bijna orkestrale sound!

  3. #13

    Standaard

    Dank je! Dit is zo'n opname die om een of andere reden beter klinkt dan andere die met min of meer dezelfde opstelling gemaakt zijn. En waarom? Ik wou dat ik het wist, dan kon ik ze allemaal zo maken.

    Verse snaren spelen een rol, maar dat is meer een vermoeden, dan dat ik het nog weet.

  4. #14

    Standaard

    Prachtig en dit had nog veel langer mogen duren. Ik hou ervan als de titel de lading dekt.

  5. #15

  6. #16

    Standaard

    Hi
    Nog maar weer eens geluisterd. Wat een pret!
    Misschien word je een beetje narrig maar ik probeer het toch.

    Je laten beinvloeden is niets mee mis. Maar wat nou als je je laat beinvloeden door een figuur die je voorbij bent. Zou mooi zijn als je de rollen zou omdraaien. Als Harry (andere Harry - Harry Muskee - net overleden, dus daar heb je niet meer aan, smiley, geintje) dan eens goed naar jou zou gaan luisteren.

    Harry S dus heb ik vaak te luit achtig, te hoor je wel hoe goed ik ben gevonden. Er zitten theatrale trekjes in zijn karakter of zijn spel die een beetje afbreuk doen aan de schoonheid die het zonder dat zou hebben.

    Misschien is het omdat heel veel Engelse acoustische gitaristen fingerpicking en folk als uitgangspunt hebben en ik bij Harry S altijd iets toonladder/klassiekigs heb vermoed als zijn achtergrond. Of misschien in Engeland minder calvinistisch en meer op feesten georienteerd. Ik kan er mijn vingers niet exact op leggen.

    De lijst is eindeloos. Vroeger is op NL TV de serie snarenspul geweest. Ademloos naar gekeken. Grossman (die ook met Jo Ann Kelly een aantal liedjes heeft opgenomen - alleen daarom al een held), de Pentangle 'broers', Richard Thompson, laat ik stoppen want als ik begin is er geen houden meer aan.

    Misschien dat het nog iets lichter maken van je toon je spel nog zou kunnen verbeteren. Maar dat is dan ook het laatste dat door stervelingen aan suggesties kan worden aangedragen. De rest is in de handen van de Goden. Kies voor Hindu. Die hebben goden met 9 handen. Daar zou je nog wat mee kunnen.

    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top