Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 57
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Locatie
    10 km vanaf Groningen
    Berichten
    138

    Standaard Hoe was het op de gitaarbeurs in Veenendaal?

    Plaats hier je impressie na je bezoek aan de vintage gitaarbeurs in Veenendaal op 24 sept 2011

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Locatie
    10 km vanaf Groningen
    Berichten
    138

    Standaard

    En wie is er geweest?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2010
    Locatie
    niet hier
    Berichten
    433

    Standaard

    Ik ben er vandaag geweest, wat een gitaren weer zeg.
    Everyone talks about rock these days; the problem is they forget about the roll.
    Keith Richards

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Jep, ikke. Vond het best leuk, maar niet heel erg veel boeiends gezien..
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Gaaf !! Die 1956 Gibson Les Paul Goldtop was net eventjes boven de begroting..... Het is me gelukt om er zonder nieuwe gitaar van terug te komen. Mijn vriendin is blij....

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    De gele bas en de twee bruggetjes was de "vangst" op Veenendaal.
    Ik had nog geen Jolana Basso V en de prijs was op het moment van kopen naar mijn idee fair. De Duitse verkopende partij vind ik sowieso altijd wel een aardige snuiter. De bruggetjes had ik een voorgaande keer al eens in de handen gehad maar toen waren ze nog 15 euro per stuk. Voor 5 euro kon ik ze deze keer niet laten liggen.



    En last but not least een pinstripe job door Jorre Marek op mijn DeArmond Jetstar


    Ik vind de beurs de laatste zeg 3 jaar een stuk minder worden steeds meer stands met nieuwe "vintagefeel" producten en steeds minder echt vintage spul voor mijn gevoel. Ook steeds minder de obscure dingetjes. Voor mij is het de laatste jaren vooral weer even bijkletsen en handjes schudden met oude bekenden. Sowieso vind ik de beurs in september altijd minder dan in maart.

    Miste vandaag 3tot4 mensen die in het verleden erg door mij gewaardeerde stands bezet hebben en 2 andere hadden weinig mee.

    Wel weer gezellig.
    Laatst gewijzigd door Saf; 24 september 2011 om 20:19
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Ik ben ook geweest en heb weer wat leuks kunnen scoren, Saf dan was jij die gene die ik aansprak over die gele Jolana bas waarmee ik je zag lopen.


    Naar mijn mening gaat de prijs naar de allerslechts gerepareerde gitaar naar deze Les Paul, waarvan de hals ooit eens was afgebroken en met vier duvels die door de hele body en hals waren geboord weer op zijn plek waren gezet.

    Normaal gaan gitaren met issues zoals deze weg voor zachte prijsjes omdat de gitaar niet meer origineel is maar de vraag prijs was 1000 Euro, Ik zette gitaar terug en liep snel weg.

    Ik vond deze John Bolin flipped over, een van de geinigste gitaren.


    Wat mijn eigen kopen betreft, ik kijk altijd uit naar gitaren waar wat aan is, die gaan zoals ik net al zei voor zachte prijsjes weg, en derhalve werd deze 1979 Ibanez CS250 mijn eigendom nadat ik 175 Euro had neer gelegd.

    Het enige wat er mankeerd aan deze is dat de bedrading niet klopt en dat de originele humbuckers zijn vervangen door laat jaren tachtiger IBZ pickups, maar met een koffer erbij kan ik dit zeker geen slechte deal noemen.

    Dat kan ik trouwens ook niet zeggen van de Ibanez Roadster Bas die ik op de Stand van Dirk Witte Kocht.

    Hij koste 350 maar ik vroeg aan barry of hij 300 accepteerde, dat deed hij en dus...

    Ben ik met twee leuke oude Ibanez gitaren thuis gekomen.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    Ik twijfelde nog Wouter. Je had die dubbelneck ook bij je toch? Ik wist dat ik je ergens van kende maar mijn gezicht/naam co-ordinatie is belabberd. Mooie aanwinsten die artist is echt lekker.

    Ik bedenk me nu dat ik nog naar die greco strat voor 75 had willen kijken die ergens onder de tafel bij een stand lag maar helemaal vergeten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
    Ik twijfelde nog Wouter. Je had die dubbelneck ook bij je toch? Ik wist dat ik je ergens van kende maar mijn gezicht/naam co-ordinatie is belabberd. Mooie aanwinsten die artist is echt lekker.

    Ik bedenk me nu dat ik nog naar die greco strat voor 75 had willen kijken die ergens onder de tafel bij een stand lag maar helemaal vergeten.
    Ik heb mijn Dubbelhals daar verkocht en die Greco had ik ook in mijn handen maar als ze zo goedkoop weg gaan dan is er iets goed mis, dus liet ik hem maar liggen.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Boxmeer Rock City
    Berichten
    3.482

    Standaard

    Grappig, die Ibanez CS250 heb ik ook nog gezien.
    Die gast van de stand was aan het uitleggen hoe de wiring nou precies in elkaar zat bij die gitaar.
    Ik meen je wel gezien te hebben Wouter.
    Verder ook die Greco zien liggen by the way.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top