Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 67 van 67
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outline Bekijk bericht
    Mag ik even opmerken dat ik de laatste week ofzo moeite heb met inloggen?

    Elke keer als ik inlog wordt ik wel doorgestuurd maar krijg dan bovenin geen 'Welkom, Outline' te zien: ik heb dan gewoon het scherm dat je te zien krijgt als je niet ingelogd bent.

    Als ik dan op een topic oid klik, krijg ik het 'Welkom'-verhaal wel en ben ik dus gewoon ingelogd.

    Iemand een idee?
    dit heb ik op mijn werk ook,.. en thuis blijft hij na het inloggen weer uitgelogd weergegeven..
    Toooooooooooooooone!!!

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    711

    Standaard

    Ik ben benieuwd wie er een gedegen antwoord op gaat geven... Of niks zegt en het gewoon oplost.
    Who needs a signature?

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    op school (Internet explorer) kom ik niet ingelogd op gitaarnet, Op mijn laptop (google chrome) heb ik hetzelfde probleem als jou en op mijn gewone PC (ook Google chrome) doet alles het normaal.
    dus waarschijnlijk moeten we gewoon op een update wachten
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  4. #64
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Ik heb het probleem gemeld bij de beheerder.

    Ik herken het wel. Bij mij werkt het als ik na het inloggen (er staat nu nog steeds dat ik niet geregistreerd ben ) klikken op een subforum. Dan ben ik ineens wel ingelogd.

    GOLDMEMBER

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outline Bekijk bericht
    Mag ik even opmerken dat ik de laatste week ofzo moeite heb met inloggen?

    Elke keer als ik inlog wordt ik wel doorgestuurd maar krijg dan bovenin geen 'Welkom, Outline' te zien: ik heb dan gewoon het scherm dat je te zien krijgt als je niet ingelogd bent.

    Als ik dan op een topic oid klik, krijg ik het 'Welkom'-verhaal wel en ben ik dus gewoon ingelogd.

    Iemand een idee?
    het heeft iig te maken met cookies, waar iedere browser afhankelijk van eigen instellingen weer anders mee omgaat

    - heb je in je adresbalk www.gitaarnet.nl/forum staan of http://gitaarnet.nl/forum?
    - bekijk je het forum via een bookmark die je voor de laatste upgrade had aangemaakt?

    (geldt ook voor de anderen met hetzelfde probleem)

  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarnet Bekijk bericht
    het heeft iig te maken met cookies, waar iedere browser afhankelijk van eigen instellingen weer anders mee omgaat

    - heb je in je adresbalk www.gitaarnet.nl/forum staan of http://gitaarnet.nl/forum?
    - bekijk je het forum via een bookmark die je voor de laatste upgrade had aangemaakt?

    (geldt ook voor de anderen met hetzelfde probleem)
    Nou, ik heb het probleem zowel op mijn laptop met Windows7 en IE9 als op m'n pc met XP SP3 en IE8. En bij een ander forum wat op dezelfde software draait (http://www.licht-geluid.nl/forum/) heb ik het probleem niet.

    Ik heb overigens dit: http://www.gitaarnet.nl/forum/forum.php in de adresbalk staan. Als je het weet mag je het zeggen.

    Even snel proberen in Chrome levert wisselende resultaten. De truc lijkt ook te zitten in het onthouden van gegevens: dus herkenning van je nickname die je intikt. Bij IE9 wordt bij mij standaard niks onthouden en bij Chrome wel. Maar op mijn pc met IE8 heb ik het probleem ook terwijl die wel de gegevens onthoudt.

    Bijkomende grap is dat om een of andere reden de meldingen dat er in een sub-forum of topic nieuwe posts staan (het gitaartje zeg maar) na een paar posts gelezen te hebben, uit zichzelf uit gaan. Dan kan ik vervolgens dus alles zelf handmatig gaan zitten scannen op nieuwe posts. IIg niet grappig!

    Iemand?
    Laatst gewijzigd door Outline; 20 oktober 2011 om 02:16
    Who needs a signature?

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarnet Bekijk bericht
    het heeft iig te maken met cookies, waar iedere browser afhankelijk van eigen instellingen weer anders mee omgaat

    - heb je in je adresbalk www.gitaarnet.nl/forum staan of http://gitaarnet.nl/forum?
    - bekijk je het forum via een bookmark die je voor de laatste upgrade had aangemaakt?

    (geldt ook voor de anderen met hetzelfde probleem)
    Op deze manier is het probleem bij mij verholpen en kan ik naar alle tevredenheid weer browsen.
    Bedankt!
    Toooooooooooooooone!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top