Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 188
  1. #121

    Standaard

    Mooie gitaar zal het sowieso worden. Was al een interessant topic, nu is het ook nog spannend geworden.
    Succes, Richie !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Mooie gitaar zal het sowieso worden. Was al een interessant topic, nu is het ook nog spannend geworden.
    Succes, Richie !
    Bedankt!

    En we hebben een hals zonder gaten.. Toch de toets nog maar wat opgedikt met twee fineertjes van 0,5mm. Skunkstripe gemaakt en alles weer in elkaar gezet.. Tis er allemaal niet heel erg mooier op geworden door het weer moeten verwijderen van de toets, maar daar zal ik mee moeten leren leven.. Ik heb er een hoop van geleerd en ik ben blij dat de afwerkfase nu kan beginnen!




  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Gaatjes en spleetjes vullen met was en dan is het schuren geblazen! Helemaal opgeschuurd tot 320, nu is het tijd voor poriën vullen.. Dat doe ik lekker thuis en laat'm dan spuiten door de cursusleider De eindstreep is in zicht! Maar nog wel een eindje weg.. Tussen de lagen door nog schuren, dan na de laatste laag nog schuren, polijsten, brug erop, topkam en zadel maken, snaartjes erop en afstellen...






  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    looking good Rizz!! nu niet meer talmen maar sprinten naar de eindmeet

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2013
    Locatie
    Midden Nederland
    Berichten
    273

    Standaard

    Inderdaad: een van de betere leer-project-gitaren (raak je ooit uitgeleerd bij gitaarbouwen?? denk het niet). lekker afmaken. De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel eens.... maar geven ook de meeste voldoening. Succes!!

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    looking good Rizz!! nu niet meer talmen maar sprinten naar de eindmeet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nejra Bekijk bericht
    Inderdaad: een van de betere leer-project-gitaren (raak je ooit uitgeleerd bij gitaarbouwen?? denk het niet). lekker afmaken. De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel eens.... maar geven ook de meeste voldoening. Succes!!
    Thx heren!

    Idd, nu moet hij gewoon af, ik ben er ook wel een beetje klaar mee, daarom laat ik 'm ook spuiten. Het is een enorm leerproject geweest en het heeft me echt in oplossingen leren denken. Ik had er een hard hoofd in, ook wat betreft het uiterlijk, maar een beetje was en een schuurmachine doen zoveel goeds! Onvolkomenheden zitten er in, plus een kolossale fout (tenminste, als je boven fret 14 wilt spelen.. Ik niet. ), maar dat geeft niet. Belangrijker is dat hij speelt en het geluid wat de kast voortbrengt als je er op klopt, doet vermoeden dat het een beest wordt!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Eerste laag poriënvuller erop. Geeft een aardig idee hoe hij eruit gaat zien! Gelukkig heb ik geen strakke broek aan.. 😜

    Schuren schuren.. pffff..




  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Het gaat gebeuren! Vandaag weggebracht om 'm te laten spuiten.. Nog twee weekjes geduld en dan kan het afwerken beginnen..

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Ziet er allemaal heel goed uit Richie!
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Hoe, het gaat gebeuren? het leukste werkje besteed je uit???

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top