Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 14 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 131
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ja, goed gedaan.
    Wat is er mis met gespeelde emotie trouwens? Kijken jullie alleen maar documentaires en nooit films?
    Dacht je dat Johnny Cash zichzelf echt pijn had gedaan om te kijken of hij nog kon voelen? Nee dus.
    ALLES IS VERKOCHT!

  2. #22

    Standaard

    Ik redde het niet langer dan drie minuten, spijt me zeer. Zowel even met ogen open als ogen dicht geluisterd,
    Ik moet zelf ook alleen luisteren want anders beoordeel ik het teveel op presentatie.
    Ik heb dan steeds het idee dat je je op de één of andere manier 'verontschuldigt' door je uitstraling/houding en ik krijg dan een vertekent beeld.
    Beetje rare feedback maar ik blijf met dat idee hangen.

    Ik vind je stem wel fijn maar kan niet zeggen dat het werelds is.
    Ik zou ook nog wel eens een nummer willen horen waar je helemaal voluit gaat, los durft te gaan.
    En dan geen ruig nummer, dat bedoel ik niet maar meer vol uit je hart.
    Maar misschien doe je dat al maar raakt het geen snaar bij mij.

    Ik moet zeggen dat ik nogal moed moest verzamelen omdat velen je de hemel inprijzen, en ja dan komt er zo'n spoiler aan als ik.
    Dank zij Mitch en Bassblom kom ik toch met wat feedback.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Tsja, gitaarsound... heb je gezien hoe die mic is opgesteld? Die kerel richt hem latwer nog ff extra op het klankgat. Niet snugger...

    Bibi heeft het gewoon goed gedaan, wat kan mij die gitaarsound dan schelen...
    Wat die gitaarsound jou kan schelen? Geen idee Daar ga ik mij ook niet druk over maken.

    We zitten hier op een gitaarforum, dus ook daar mag ik mijn mening over uiten. Ik stoor mij er niet aan, maar voor Bibi zou het geheel nog mooier klinken met een juiste background.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ach, aan de ene kant heb je een meisje dat haar stinkende beste doet en een goeie stem heeft waar potentie in zit en aan de andere kant heb je een voordracht van 13 in een dozijn ene oor in andere oor uit.
    Het wordt pas echt interessant als het iets eigens en unieks krijgt en dat begint op het moment dat je een nummer naar jezelf toetrekt.
    Laatst gewijzigd door Pepe; 16 september 2011 om 19:50
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #25

    Standaard

    Ik was erbij en niet alleen zag ik de emotie, maar ik vóélde de emotie en dat raakte me. Al met al; ik ben trots op je lief!
    Ultimate Self-Expression is possible through the Religion of Art.

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richi Bekijk bericht
    Ik was erbij en niet alleen zag ik de emotie, maar ik vóélde de emotie en dat raakte me. Al met al; ik ben trots op je lief!
    Hi
    Bij alle commotie van je vorige 15 posts, vind ik dit een mooi bericht.

    Als wij niet meer snappen dat Bibi met 17 jaar meer mag leren en meer fouten mag maken dan de hele grijze tijger brigade bij elkaar, zijn wij geen knip voor de neus waard.

    @Pepe
    Ach, aan de ene kant heb je een meisje dat haar stinkende beste doet en een goeie stem heeft waar potentie in zit......

    Helemaal eens. En er zit ook een kern van waarheid in wat erop volgt in je post. Maar laten wij proberen het geduld op te brengen om die potentie uit te laten groeien. Klinkt dramatisch, maar toch geloof ik daarin. We mogen best de ruimte geven voor rustige opbouw.

    Ik heb erg vaak het idee dat alles voor haar 18e nog moet gebeuren!

    @Bibi
    Ik had een vriend die in 1971 al riep: I don't know what I want, but I want it right now. Hij werd een beetje vreemd aangekeken en werd niet door iedereen op waarde geschat. 30 jaar later heeft hij volkomen gelijk gekregen.

    Ik vind het, ook bij herhaalde beluistering, met alle punten van verbetering/kritiek, voor iemand van jouw leeftijd geen geringe prestatie.

    'Kale' muziek is de moeilijkste muziek om te maken. Dit lied is wel erg kaal.
    Het kan heel goed zijn dat het iets boven je macht is!?!?!?!

    Nee zeggen tegen een verzoek/opdracht die kennelijk te ver voert, is ook een manier om je kracht te tonen.
    Overal ja op zeggen, maakt je tot speelbal van de eisen van anderen. Dat lijkt mij geen goede manier om je carrière te vormen.

    Het is niet voor het eerst, dat ik je de vraag voorleg om eens na te denken over een meer geleidelijke ontwikkeling. Die oproep doe ik opnieuw. Denk meer soeverein na over jezelf en je ontwikkeling en maak jezelf minder tot speelbal van kritiek en eisen van anderen.

    Neem ook een coach of zangleraar niet al te serieus. Durf op zejelf te vertrouwen, maar maak niet telkens van die grote stappen.

    Eerst eens lekker genieten van het weekend.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Precies, tijd genoeg, het kan nog alle kanten op.
    Vroeger belandde je op een bureau van een A&R manager, figuurlijk meestal, en 1 op de 1000 mocht het dan proberen, kijken of er iets hapte. De mening van zo'n knaap betekende wat, zijn baan stond op het spel.
    Uit eigen ervaring weet ik dat de mening van familie, vrienden en bekenden per definitie weinig betekend, daar moet je je niks van aantrekken zou ik haast zeggen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Uit eigen ervaring weet ik dat de mening van familie, vrienden en bekenden per definitie weinig betekend, daar moet je je niks van aantrekken zou ik haast zeggen.
    Voor wat het waard is dan.... :
    Ik meende te kunnen horen dat je hier er vol voor ging en heb dan ook een geconcentreerde zangeres gehoord die in plaats van voor je uitzingen een eigen interpretatie van het liedje probeerde te geven. (Dit is een tante betje zin, overigens)
    Mocht ik je zangleraar zijn dan zou je huiswerk zijn:

    Langzaam genoeg. Ga maar eens power onder die stem van je zetten. klaar met lief doen.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Ik vind het erg goed, hoor. Je staat enorm in je blote kont met enkel een minimaal gitaarspel als begeleiding, en als je dit nummer dan met je 17 jaar zo kunt neerzetten, kun je daar alleen maar trots op zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik vind het erg goed, hoor. Je staat enorm in je blote kont met enkel een minimaal gitaarspel als begeleiding, en als je dit nummer dan met je 17 jaar zo kunt neerzetten, kun je daar alleen maar trots op zijn.
    Dat denk ik ook. Goed gedaan en je kunt je nog alle kanten uit ontwikkelen.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top