Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14

Discussie: Judy

  1. #1

    Standaard Judy

    'k Ga 't kort houden: Half uurtje tijd overschot, 1 band, 1 vzw in oprichting, paar instrumenten, 3 jack-kabels, 7 XLR-kabels, 3 camera's en nog wat andere brol, en dan bekomt ge zoiets:

  2. #2

    Standaard

    www.youtube.com/vzwfrontrow om te abonneren, www.facebook.com/vzwfrontrow om fan te worden.

    Bands die naar België (Oost-Vlaanderen) kunnen komen en met een gemiddelde leeftijd onder de 26 jaar mogen zeker iets laten weten als ze geïnteresseerd zijn om ook een sessie te doen.

  3. #3

    Standaard

    Ik vind het een heerlijk liedje, echt waar. Geen idee waarom er verder geen commentaar is, maar ik ga meer opzoeken van jullie...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Erg fijn om naar te luisteren ja

  5. #5

    Standaard

    Leuk lied en verveeld niet.
    Alleen is de zanger nauwelijks te verstaan. Verbeterpuntje, lijkt mij dus.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    ja mee eens!! Heb em gister al paar keer beluisterd. Loopt mooi, ligt lekker in het gehoor..leuk nummer!

    Edit "mee eens" sloeg niet op de zang . ( wel aparte zang/uitspraak af en toe ja, maar heeft ook wel weer wat vind ik. )
    Laatst gewijzigd door -geert-; 16 september 2011 om 19:50

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Nog een keertje opgezet, het enige waar ik me een beetje aan irriteer is dat doffe getrommel wat soms ook net qua timing ernaast lijkt te zitten.

    De stem niet kunnen verstaan vind ik niet eens zo heel erg hier om de een of andere reden.

  8. #8

    Standaard

    Hi
    Lekker liedje waarnaar ik al een aantal keer heb geluisterd. Soms komen er maar mondjesmaat reacties los.
    En ik begrijp nog steeds niet hoe dat proces zich voltrekt.

    Het meeste is al geroepen
    - zit goed overdacht in elkaar
    - drummert slaat de beat bij een andere lied (ook als songtekst te gebruiken deze regel
    - zanger is niet goed te verstaan
    - (denk dat dat ook komt doordat je teveel te dicht op de mocrofoon zingt)

    Mag ik een opmerking maken op het gevaar af dat ik NL regelingen en B regelingen door elkaar haal?

    Ik zou eens rustig advies vragen over de pros en cons van het oprichten van een VZW voor je band. In NL heeft dat bijvoorbeeld erg aparte gevolgen voor als de band collectief afscheid zou willen nemen van (bijvoorbeeld - hé, het is hier een snarenforum, toch?) de drummer.

    Hier in NL wordt dat een Stichting genoemd en daarmee is door een aantal bands leergeld betaald. Ook in het geval de band toch ineens geld gaat opleveren is die W niet zonder gevolgen. Ik zou er nog eens rustig over denken.

    Voor de rest: Keep on keepin' on!
    Vriendelijek groet, Gus

  9. #9

    Standaard

    Thanks voor de vele commentaar.

    Misschien meteen duidelijk over zijn: ik ben geen bandlid van Suburban Sun (ben wel muzikant, in andere bands actief en heb de toetsenist van Suburban Sun wel al eens vervangen). Ik ben bestuurslid van vzw FrontRow, een vzw waarmee we kunst meer kansen willen bieden om tot bij jongeren te raken. Een van die projecten is "From the Front Row", in het kort: live geluid- en video-opnames van upcoming jonge Vlaamse bands (elke From the Front Row sessie is met 1 band die 3 nummers speelt en een klein interview geeft).

    Suburban Sun was de derde band, had wat tijd over, speelde dit nummertje als extraatje, en dat hebben wij nu online geplaatst om mensen al wat geïnteresseerd te doen raken in vzw FrontRow. Binnenkort plaatsen we de eerste sessie online

    Alvast bedankt voor de reacties

  10. #10

    Standaard

    Hi
    Ah..... dat verklaart veel.
    Dan blijft het plezierige gevoel over dat we hier te mekan hebben met een stel gasten die met veel lol een stuk muziek maken.
    Heel goed te doen!

    Laten ze s.v.p. doorgaan. Liefst met een beetje winst!
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top