Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 22
  1. #11

    Standaard

    Lakewood M14: ceder bovenblad en mahonie achter- en zijkanten.

  2. #12

    Standaard

    Bedankt voor het advies iedereen. Jullie linken iig mooi uitziende gitaren. Ik schrijf ze sowieso allemaal even op. Ben bang dat ze niet allemaal tegelijk te vinden zijn in een muziekzaak.

    Wellicht Musik Produktiv bezoeken met mijn spaarvarken.

    Is het nou eigenlijk mogelijk om een gitaar te kopen en deze binnen 7 dagen te ruilen?

  3. #13

    Standaard

    Kijk ook eens naar de Larrivee 03 serie. Klinkt warm en vol, en zit binnen
    jouw budget

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dwightk Bekijk bericht
    Wellicht Musik Produktiv bezoeken met mijn spaarvarken.

    Is het nou eigenlijk mogelijk om een gitaar te kopen en deze binnen 7 dagen te ruilen?
    Ik zou sowieso niet bij een internet-shop bestellen, voordat ik eerst de gitaar 'live' heb getest. Wat het retouren betreft : lees goed de algemene voorwaarden. Niet bij elke web-winkel hetzelfde. Er zijn er bij die kosten in rekening brengen hiervoor. (en die komen dan bovenop de retourkosten)
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  5. #15

    Standaard

    Ik ga inderdaad eerst op de genoemde en andere gitaren spelen voordat ik ze aanschaf. En ik ga een gitaar zeker niet bij een webshop kopen

    Denk wel dat een zaak in Nederland het makkelijkst is i.v.m garanties inderdaad. Maar om een hoop gitaren in 1 keer uit te proberen lijkt me zo'n grote zaak als Musik Produktiv het beste. Heb al vele muziekzaken bezocht in Nederland, maar ik vond ze toch altijd wel aan de schare kant qua assortiment.

    Off-topic:

    Over welke muziekzaak in Nederland zijn jullie tevreden? Bij Tonika in Groningen vind ik de verkopers wat pusherig, Westerhaven begin ik liever niet over, Muziekcentrum Assen heeft geen groot aanbod. Verder ben ik nog bij Dirk Witte geweest, Flevoland muziekhuis en eentje in Overijssel.

  6. #16

    Standaard

    Bij Kees Dee in Amersfoort zijn ze heel relaxed. Je kunt daar alles proberen en ze kijken je niet na een uur de winkel uit. En geen gepush.....

    Souman in Wezep : idem. Heel prettige zaak ook.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  7. #17

    Standaard

    Daar ben ik volgens mij ook al eens geweest. Herinner me dat ze aan een hoek van de straat zitten? Iig dat er een benedenverdieping is met akoestische gitaren. Ze waren er inderdaad erg aardig en ik zat in men uppie zonder opdringerigheid te spelen.

    Zal daar weer eens naar binnenstappen

  8. #18

    Standaard

    Lijkt mij een goed idee. En als je diverse Larrivée gitaren wilt proberen is Souman een goede. (en ze hebben ook aardig wat Blueridge, niet genoemd nog hier, maar wellicht ook de moeite waard)

    Succes !
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Ik zou sowieso niet bij een internet-shop bestellen, voordat ik eerst de gitaar 'live' heb getest. Wat het retouren betreft : lees goed de algemene voorwaarden. Niet bij elke web-winkel hetzelfde. Er zijn er bij die kosten in rekening brengen hiervoor. (en die komen dan bovenop de retourkosten)
    Niet dat het nu nog uitmaakt, maar als mij wel herinner, is het wettelijk geregeld dat internetaankopen binnen 7 dagen retour gestuurd kunnen worden en zijn alleen de retourverzendkosten voor jou.

    Los daarvan is het idd een slecht idee voor gitaren...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  10. #20

    Standaard

    Weet niet of je er al eens geweest ben maar kijk eens bij Speeltuygh in Zwolle. klein zaakje maar alle tijd en tevens gitaarbouwer. Je kunt daar rustig uittesten, tenminste als onervaren gitarist lieten ze me alle tijd om het verschil te ervaren tussen verschillende prijsklasse's en merken, en deden absoluut niet moeilijk over het feit dat ik niets kocht simpelweg omdat ik te veel indrukken moest verwerken.
    Anders kijk even op hun website.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top