Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard Jazz bass en Hagstrom Viking gitaar gestolen in Antwerpen

    Vrienden van me hebben dit aan de hand. Ik copy paiste hun fb bericht even hier:

    Op de nacht van Zondag 21 aug. op Maandag 22 aug., zijn er wellicht tussen 03u en 05u, twee gitaren van The John Henry Orchestra gestolen uit het busje vlak voor de deur hier in de Bredastraat te Antwerpen.
    M.a.w.: The John Henry Orchestra is 2/3 van hun instrumentarium kwijt. Afgezien van het feit dat als ik die motherfu**er vind, ik hem/haar doodsla met één van die gitaren en vervolgens de afgebroken hals met de stemmechanieken eerst in de aars ram, kan iedereen aub uitkijken naar deze twee gitaren? En kan iedereen dit ook delen op zijn/haar prikbord? Met dank..
    Deze gitaren hebben eigenlijk op de zwarte markt geen echte financiële waarde wegens uiterlijke beschadigingen enz…vandaar dat deze dief redelijk achterlijk en debiel moet zijn. (stupid asshole! You left my 40 year old Strat and Bassman ‘59 untouched)

    Dus:
    1) Fender Jazz Bass: grijze metaalkleur. Nek + kop is zwart gelakt, knoppen staan iets anders dan een traditionele Jazz Bass (zie foto) er is 1 schakelaar + 1 volume knop en twee toonregelingen (één daarvan is niet origineel) , de E bassnaar heeft een ‘drop D’ stemmechaniek. De zwarte lak op de kop is redelijk afgesleten (bloot hout). Heb er helaas geen serie nr. van (stom, ik weet het). Zit in een zwarte draagtas + kabel, riem en stemapparaat.

    2) Hagstrom Viking: Volledig zwart gelakt, op de hals waar die overgaat in de body zit bovenaan een barst in de lak (heel duidelijk te zien). K’heb er geen serie nr. van.. Ze zit ook in een zwarte draagtas + kabel + een zwart tasje met m’n fingerpicks, capo, 2 harmonica’s en kleine - maar essentiële - spullen..

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2011
    Locatie
    Aaigem ( nabij Aalst Belgie )
    Berichten
    110

    Standaard

    Staat op mn prikboard op fb en kheb het doorgegeven aan mn vrienden ook.
    Hopelijk worden ze toch terug gevonden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    thx man

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Afgezien van het feit dat als ik die motherfu**er vind, ik hem/haar doodsla met één van die gitaren en vervolgens de afgebroken hals met de stemmechanieken eerst in de aars ram,
    Ze zullen hier in het noorden wel niet snel opduiken. Wél verdomd lullig.

    Qua effectiviteit kunnen ze bovengenoemde handelingen beter in omgekeerde volgorde toepassen.
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2011
    Locatie
    Internet
    Berichten
    133

    Standaard

    Verschikkelijk rottig wanneer je dit overkomt, maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt m'n gitaar in de auto/bus te laten liggen 's nachts!
    Gibson LP Studio Ebony Gold, Fender Classic 60's Strat, Fender Twin Reverb '76, Marshall JCM900 SL-X + 1960A, Boss GT-3, ...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    damn, ik krijg net een telefoontje van een gewaardeerd forumlid en confrater bouwer dat ie de gitaren in een schimmige zaak te koop heeft zien staan... wordt vervolgd!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    damn, ik krijg net een telefoontje van een gewaardeerd forumlid en confrater bouwer dat ie de gitaren in een schimmige zaak te koop heeft zien staan... wordt vervolgd!
    Altijd spannend zoiets. Succes, sterkte en ik ben benieuwd naar het vervolg ....

    (toch geen schimmig zaakje aan de Dambruggestraat in Antwerpen, hoop ik )
    Laatst gewijzigd door Ike57; 1 september 2011 om 12:57
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 augustus 2011
    Locatie
    Internet
    Berichten
    133

    Standaard

    WOW, inderdaad suspens!!
    Hopelijk wordt het geen thriller ;/
    Gibson LP Studio Ebony Gold, Fender Classic 60's Strat, Fender Twin Reverb '76, Marshall JCM900 SL-X + 1960A, Boss GT-3, ...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Altijd spannend zoiets. Succes, sterkte en ik ben benieuwd naar het vervolg ....

    (toch geen schimmig zaakje aan de Dambruggestraat in Antwerpen, hoop ik )
    neenee maar daar zit wel die sympathieke tipgever

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    en de twee gitaren zijn terecht! Stonden te koop in een schimmig winkeltje niet ver van de scene of the crime. spreading the word op het net werkt!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top