Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 86
  1. #21

    Standaard

    [QUOTE=tillens;2693873 En Ron rules![/QUOTE]

    Kun je uitleggen waarom?

  2. #22
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ik kan me dat wel voorstellen. Zit je daar met een weelde aan amps met geweldige sounds, mannetje erbij die een goed verhaal afsteekt en je WIL zo graag een nieuwe, écht goeie amp naar je zin.... dan filter je die brom even weg uit je hoofd. Muziek is emotie
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry L. Bekijk bericht
    Kun je uitleggen waarom?
    Hoi Harry L, ik heb paar keer gemailed, en hij heeft in mijn ogen een paar goede tips gegeven. Daarnaast vind ik het erg aardig als iemand zijn nek uitsteekt en er voor zorgt dat er paar exotische merken te krijgen zijn in Europa. Niet te zwaar aan tillen verder.

  4. #24

    Standaard

    Ik heb vrij veel ervaring met Two-Rocks, en ze zijn allemaal muisstil.
    Ik neem aan dat je de amp niet bespeeld zoals hij op de eerst foto is afgeregeld.
    De Custom reverb in een "cascading gain" amp. De stand van de knoppen op de foto kan ik dan niet plaatsen.

    Op "gig level" reageert de versterker op enkelspoels elementen als je de amp tot op ongeveer een meter benaderd.

    Ik ben zeer niewsgierig hoe je return level achterop staat. Doe eens de volgende test:

    Alle knoppen voor op 12 uur, reverb op 9 uur. Return level dicht. Reverb send achterop op 12 uur. (misschien lager)
    Nu ga je spelen. Geen geluid. Nu draai je je return level open tot gewenst volume.
    Is de brom nu weg of aanvaardbaar?

    Als alle Two-rocks daar dat probleem hadden speelt er iets anders. De Gales heeft geen gebufferde loop.
    Gebruik je iets in de loop?

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry L. Bekijk bericht
    Ik heb vrij veel ervaring met Two-Rocks, en ze zijn allemaal muisstil.
    Ik neem aan dat je de amp niet bespeeld zoals hij op de eerst foto is afgeregeld.
    De Custom reverb in een "cascading gain" amp. De stand van de knoppen op de foto kan ik dan niet plaatsen.

    Op "gig level" reageert de versterker op enkelspoels elementen als je de amp tot op ongeveer een meter benaderd.

    Ik ben zeer niewsgierig hoe je return level achterop staat. Doe eens de volgende test:

    Alle knoppen voor op 12 uur, reverb op 9 uur. Return level dicht. Reverb send achterop op 12 uur. (misschien lager)
    Nu ga je spelen. Geen geluid. Nu draai je je return level open tot gewenst volume.
    Is de brom nu weg of aanvaardbaar?

    Als alle Two-rocks daar dat probleem hadden speelt er iets anders. De Gales heeft geen gebufferde loop.
    Gebruik je iets in de loop?
    Hoi Harry, bedankt voor je reactie, interessant om te weten dat Two-Rocks stil horen te zijn. Dat is deze dus alles behalve.

    Ik ben de amp nog aan het leren kennen, de stand van de knoppen hebben weinig betekenis.


    Wanneer gain en master vooraan toestaan en de return level achteraan op 12u is er een aanzienlijke hoeveelheid brom.

    Ik gebruik nu en gebruikte daar niets in de loop.
    te koop !
    niets.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Als alle Two Rocks het in die winkel ook hebben, kun je natuurlijk ook vragen of hij er ter plekke naar kijkt vóórdat je de jouwe terugstuurt.

  7. #27

    Standaard

    Zoals ik al zei heb ik er niet zoveel aandacht aan besteed (single coils etc) maar ik meen me te herinneren dat deze amp wel meer bromde dan de rest.
    te koop !
    niets.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Locatie
    backstage
    Berichten
    567

    Standaard

    Gefeliciteerd met je nieuwe versterker. Echt te gekke amps.

    Wat zijn er trouwens opeens veel andere Two Rock eigenaren...

    Het zou ook aan het lichtnet/ stopcontact kunnen liggen. Heb daar zelf ook weleens last van gehad. Een oud, niet geaard stopcontact veroorzaakt ook een brom.

    Haar is natuurlijk ook Two Rock dealer in Nederland. Scheelt zeker 1000 km.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Die van mij (Jet sign.) bromt ook best wel wanneer ik de reverb overdrive op de achterzijde open draai en het reverb level op de voorzijde een beetje open zet.
    Als je alles dichtdraait en gain op 9u, eq op 12u en de master voorzichtig open draait zou je geen brom mogen horen. Anders is hij gewoon niet in orde.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Berichten
    861

    Standaard

    Hoi Steven ik had dit topic (nog) opgeslagen in mijn favorieten en was eigenlijk benieuwd hoe het is afgelopen met die brom.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top