Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 86 van 86
  1. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    Als je mij een shop kan aanwijzen die Two Rock, Matchless, Divided by 13, Tone King, Komet,Victoria , DR Z etc in huis heeft, dan hoor ik het graag.

    Als het dan ook nog in NL is zou het helemaal fijn zijn. Ik ben nog niet daar geweest bij Ron, heb wel paar keer mailcontact gehad over wat de mogelijkheden zouden zijn. En kreeg keer op keer netjes antwoord. Dat er vervolgens een bout service is, is natuurlijk om te schamen. Das echt zonde. Ongeacht het segment moet service gewoon goed zijn, hoe dan ook.
    Nou ik denk dat je bij Van der Haar een eind komt met deze merken. En wat heb je aan een winkel die het "allemaal" heeft staan en je vervolgens belazerd. Inderdaad aardig jongen die Ron. Zolang je geen problemen hebt. Dan wordt het ineens een hele vervelende vent.

  2. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    Ik zou die 350 euro dus door laten berekenen aan Proguitar. Dus vragen aan Two Rock of ze dat door willen belasten. Ik kan me niet voorstellen dat die Yanks hier blij van worden dat hun importeur / dealer dergelijke service met hun amps geeft.
    Bijzondere service van Two Rock. Mag hopen dat ze Proguitar als dealer royeren. Zorg wel dat de papieren in orde zijn en vermelden dat het om een warranty repair gaat, anders krijg je geheid gezeik met invoerrechten.

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopey Bekijk bericht
    Nou ik denk dat je bij Van der Haar een eind komt met deze merken. En wat heb je aan een winkel die het "allemaal" heeft staan en je vervolgens belazerd. Inderdaad aardig jongen die Ron. Zolang je geen problemen hebt. Dan wordt het ineens een hele vervelende vent.
    Dat denk ik dus niet ( mbt van der Haar)
    Maar ben het eens dat je niets aan een shop hebt die geen service levert. Over belazeren wil ik het nog niet hebben.

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2004
    Locatie
    zwijndrecht
    Berichten
    2.009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopey Bekijk bericht
    Bijzondere service van Two Rock. Mag hopen dat ze Proguitar als dealer royeren. Zorg wel dat de papieren in orde zijn en vermelden dat het om een warranty repair gaat, anders krijg je geheid gezeik met invoerrechten.
    Is geen service, maar zo zou ik het doen als ik een dergelijke amp koop.. Amp is niet van mij he!

  5. #85

    Standaard

    Dag, heb je inmiddels een nieuwe Custom Reverb ontvangen van Two Rock ?

  6. #86

    Standaard

    even een update:

    de nieuwe amp is vandaag verstuurd bij Two-Rock.
    Ook een Two-Rock 2x12 cab zou deze week moeten vertrekken bij van de haar, ik laat jullie weten hoe het klinkt !
    te koop !
    niets.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top