Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Drummer zoekt band!

  1. #1

    Standaard Drummer zoekt band!

    Ik ben een drummer van 19 jaar oud woonachtig in Oss, Noord-Brabant. Ik drum 5 jaar en ga nu naar het laatste jaar van de nieuwe MBO muziekopleiding Rock City Institute in Eindhoven.

    Ik ben op zoek naar een band met eigen werk of een coverband. Ik ben zelf erg ambitieus en als iets me aanstaat dan ga ik daar helemaal voor, dus dat verwacht ik van mijn bandgenoten ook. Een coverband zie ik meer als leuke bijbaan, dus als je een coverband hebt of wilt vormen moet je ook de ambitie hebben om hier wat aan over te houden.

    Een band met eigen werk moet gewoon goed klikken en de stijl moet me aanstaan. Ik hou zelf van veel dingen maar een aantal van mijn favoriete bands/artiesten zijn: Queens of The Stone Age, The Doors, Foo Fighters, Rory Gallagher, Jeff Buckley, Pink Floyd, Tool, Kyuss, Soundgarden, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Black Sabbath en Triggerfinger.

    Als je nog vragen hebt of meer wil weten of mijn spel kan ik op verzoek enkele opnames sturen.

    Groeten,
    Adje

  2. #2

    Standaard

    Ik ben nog op zoek naar een drummer voor een band in oprichting... Zelf ben ik 17 jaar, kom uit Breda en ik zing, en voor mijn vooropleiding van de Rockacademie heb ik echt een bandje nodig die serieus aan de slag wil met eigen werk. Natuurlijk zitten daar een of twee covers tussen, maar uiteindelijk wil ik een eigen sound ontwikkelen. Op dit moment hebben we een toetsenist, een bassist en een gitarist (ex-gitarist van The Loo trouwens).

    Voor een indruk van mijn stem: www.youtube.com/bibiwillemse

    De nummers op dit kanaal zijn overigens de nummers die ik met een akoestische setting wil gaan doen.. In een volledige band wil ik de ruigere kant op. Richting Muse/Radiohead sowieso maar ook wel een aantal bandjes die jij noemt spreken me aan, zoals Buckley of Floyd.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard Gitarist zoekt band!

    Hoi Addinator. Ik zoek sinds kort weer een band, na het een tijdje op een laag pitje te hebben gehouden met het bandgebeuren. Onze muzieksmaak komt redelijk overeen zo te zien, dus ik dacht, ik moet maar 's reageren. Ik kom uit Breda, maar kan me momenteel nog niet erg ver verplaatsen, bij gebrek aan eigen vervoer (wordt aan gewerkt). Lijkt het je wellicht wat om iets in Breda te starten? Ik weet niet hoe jij met vervoer zit?

    Over mezelf, ik ben 33 en heb de nodige ervaring met bandjes. Het kriebelt weer enorm om vooral eigen nummers te gaan maken met een band en ideeën zijn er te over bij mij.

    Mijn ervaring is, dat als je een drummer hebt, je ook vrij vlot de rest er bij vindt, omdat drummers toch redelijk schaars zijn lijkt het. Bassist d'r bij, zanger en eventueel een tweede gitarist (heeft ook m'n voorkeur) en de boel is compleet.

    Mocht je interesse hebben, laat het me hier dan even weten, of in een persoonlijk bericht hier op het forum.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top