Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2011
    Locatie
    achterhoek
    Berichten
    127

    Standaard Paul gilbert plectrums

    Laatst was ik bij de muziekwinkel in de buurt en toen zeiden ze dat ze de plectrums die ik fijn vind (ibanez paul gilberts) niet meer leveren. Weet iemand waar ik die online kan kopen? Het liefst per 50 of 100

    Alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Ze zijn online bijna overal te koop, ik zou zeggen effe googlen...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2011
    Locatie
    achterhoek
    Berichten
    127

    Standaard

    ik zag deze site:

    http://www.gak.co.uk/en/ibanez-paul-...50-white/27372

    zijn ze betrouwbaar?
    iemand ervaring met ze?

  5. #5

    Standaard

    Toevallig heb ik hetzelfde probleem.
    Vroeger had je de Heavy serie die kocht je voor 50 cent per stuk ( acceptabele prijs )
    Maar die zijn nu niet meer te vinden…
    De Paul Gibert plectrum is ook een heavy 1mm plectrum van Ibanez alleen betaal je daar het dubbele voor omdat er een handtekening van Paul Gilbert op staat.
    Ik heb ook geprobeerd om bij de plaatselijk muziekwinkels de plectrums te bestellen.
    Ze bode mij de Ibanez Classic Design Serie aan als alternatief, maar die konden ook alleen per set van 6 geleverd worden en waren 1,00/1,20 per stuk…

    Er bestaat wel een standaard Ibanez Heavy serie volgens de site van Ibanez
    http://www.ibanez.co.jp/eu/products/...ick_basic.html
    Maar kon ik niet via de plaatselijk muziekwinkels bestellen.
    Deze zouden goedkoper moeten zijn en in grotere oplages besteld kunnen worden…

    Toevallig was er laatst ook een Ibanez stand bij de plaatselijk muziekwinkel aanwezig.
    Daar heb ik het probleem ook uitgelegd en ze wilde me wel een aantal gratis plectrums toesturen, maar helaas niks meer van vernomen.

    Zelf koop ik ze via thomann. Maar helaas worden ze ook daar steeds duurder ( waren eerst nog 4 euro voor 6 )

    Ik hoop ook binnenkort een set van 50/100 te vinden, want ik raak door mijn voorraad heen…
    Laatst gewijzigd door Twan21; 20 juli 2011 om 15:50

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathletters Bekijk bericht
    ik zag deze site:

    http://www.gak.co.uk/en/ibanez-paul-...50-white/27372

    zijn ze betrouwbaar?
    iemand ervaring met ze?
    Niet online, maar ik heb daar een keer een gitaar gekocht toen ik er op vakantie was. Aardige lui, niet een grote dozenschuiver. Meer Maxguitar dan Feedback.

  7. #7

    Standaard

    prefecte plectrum!ik speel er alleen mee op mn ibanez pgm.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twan21 Bekijk bericht
    Toevallig heb ik hetzelfde probleem.
    Vroeger had je de Heavy serie die kocht je voor 50 cent per stuk ( acceptabele prijs )
    Maar die zijn nu niet meer te vinden…
    De Paul Gibert plectrum is ook een heavy 1mm plectrum van Ibanez alleen betaal je daar het dubbele voor omdat er een handtekening van Paul Gilbert op staat.
    Ik heb ook geprobeerd om bij de plaatselijk muziekwinkels de plectrums te bestellen.
    Ze bode mij de Ibanez Classic Design Serie aan als alternatief, maar die konden ook alleen per set van 6 geleverd worden en waren 1,00/1,20 per stuk…

    Er bestaat wel een standaard Ibanez Heavy serie volgens de site van Ibanez
    http://www.ibanez.co.jp/eu/products/...ick_basic.html
    Maar kon ik niet via de plaatselijk muziekwinkels bestellen.
    Deze zouden goedkoper moeten zijn en in grotere oplages besteld kunnen worden…

    Toevallig was er laatst ook een Ibanez stand bij de plaatselijk muziekwinkel aanwezig.
    Daar heb ik het probleem ook uitgelegd en ze wilde me wel een aantal gratis plectrums toesturen, maar helaas niks meer van vernomen.

    Zelf koop ik ze via thomann. Maar helaas worden ze ook daar steeds duurder ( waren eerst nog 4 euro voor 6 )

    Ik hoop ook binnenkort een set van 50/100 te vinden, want ik raak door mijn voorraad heen…
    De laatste keer dat ik een zak plectra kocht, bestelde ik ze gewoon in de winkel. 72 stuks (half gros) voor €25 is niet eens zo heel veel.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik een zak plectra kocht, bestelde ik ze gewoon in de winkel. 72 stuks (half gros) voor €25 is niet eens zo heel veel.
    Hier hetzelfde, 72 Dunlop Tortex plectrums gekocht voor 19 euro. 28 cent per stuk Wel jammer dat ik er onlangs achter kwam dat 1.14 mm Dunlop Gators veel lekkerder spelen
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top