Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: fatoom schematics

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    hallo, ik wil binnenkort een goede grootmembraam mic kopen (superlux ofzo), maar nou heeft die fatoomvoeding nodig, en een beetje mengpaneel kost ook al gauw 200 eurie, dus nou wou ik weten of iemand schematics voor een 48v fatoomvoeding heeft...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Ik heb geen schematics maar wat is je opnameapparaat? pc? Dan zou het sterk aan te raden zijn om iig een preamp te gebruiken dan wel een mengtafeltje.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    hmz, ik heb nog ergens een ongebruikt squier versterkertje van 10 watt staan...zou ik um daar niet op aan kunnen sluiten en dan via de headphone eruit in de pc?

  4. #4

    Standaard

    Dat klinkt als bagger, hoor. Heb je geen centen voor dat hele kleine Behringer tafeltje? kost €99 maar dan heb je fantoom, pre-amp, en je kan ook nog eens iets erbij aansluiten.

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    10 januari 2002
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    99

    Standaard

    Die goede mic die je wil kopen lijkt me weggegooit geld als ik zo lees hoe je hem wil gebruiken. Verder heeft een gitaarversterker een hoogohmig signaal nodig en zo'n mic levert die niet. Lijkt me verder ook sterk dat die versterker phantom levert, kortom een bij voorbaat tot mislukken gedoemde aktie.
    Alhoewel zo'n Behringer paneeltje nou ook niet beroemd is vanwege de superieure pre-amp, is dat toch wel het minste dat je ertussen moet zetten.

  6. #6

    Standaard

    Aanvulling: ik zag nu een Behrenlul tafeltje met maar 1 mic kanaal voor €69,=

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    ik heb wel een schema voor je of eigenlijk ik heb meerdere maar je kan er een vinden op DIY site. Ik zoek even de link wordt in een mixer project gebruikt.

    Mijn vraag is eigenlijk wel aan jouw, hoe wil je die phantom voeding maken in een bestaand apparaat of koop je een nieuwe trafo en zet je deze in een mooi kastje?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2002
    Locatie
    richting Alkmaar
    Berichten
    353

    Standaard

    UHm, mijn vraag retour....
    wil je je versterker ombouwen of wil je een kastje bij je versterker zetten of hoe wil je je phantom power maken? en hoe zit de electronica in je gitaar?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top