Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 33
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.648

    Standaard

    Tsja lokaal kopen of via Thomann... Lokaal is er hier niet meer echt. Moet ik ff voor rijden. Voor echt dure dingen heb ik dat er wel voor over.

    Het grootste voordeel is gewoon dat ik kan zien of ze mijn product hebben en wanneer ik het heb. Geen geouwehoer dat ik 2 weken moet wachten tot mijn bestelde gitaar kabel binnen is bij de lokale zaak en daarvoor dus 2x voor op en neer moet... Of dat ze weer net niet de plectrums hebben die ik gebruik... Voor dat soort dingen dus internet.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quink Bekijk bericht
    Wow! Dus je registreert je hier helemaal speciaal om je ervaringen met Thomann te delen!! Top hoor, bedankt! Dit ruikt helemaal niet naar spam... compleet niet hoor, echt niet.....
    Haha, het zal toch niet ineens de president van Thomann blijken te zijn, die zichzelf heeft zitten mailen, en daar hier nu lovend over komt doen onder een Alias

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Thumbs up

    Heerlijke winkel. Ik kocht een Fender jazzbass en een amp, in totaal ongeveer 30 kilo, gratis verzending & binnen 2 dagen in huis. 30 dagen geld terug garantie en 3 jaar thomann-garantie.

    Het kan niet beter.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Laatst nieuwe stemmechanieken voor mijn PRS bij Thomann besteld. Waarom? Omdat Thomann de enige PRS onderdelen mag verkopen. Maandag besteld en woensdag in huis. Paar jaar geleden een Gibson LP besteld en een Squier. Allebeide perfekt afgesteld (en zoals sommigen van jullie weten ben ik een miereneuker...). Menig gitaarboertje kan daar een puntje aan zuigen. Tot zover alleen maar lof voor Thomann.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Heerlijke winkel. Ik kocht een Fender jazzbass en een amp, in totaal ongeveer 30 kilo, gratis verzending & binnen 2 dagen in huis. 30 dagen geld terug garantie en 3 jaar thomann-garantie.

    Het kan niet beter.
    Het kan wel léuker stukje rijden naar een leuke winkel, lekker lang de boel uittesten, bakje koffie erbij. Daarna even een wandelingetje maken, druk wikken en wegen, welke wordt het... Dan maar weer testen.
    En dan eind van de dag met je keuze naar de kassa, en afrekenen met keiharde contanten! En dan naar huis rijden, spannend, spannend... En dan...

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    Het kan wel léuker stukje rijden naar een leuke winkel, lekker lang de boel uittesten, bakje koffie erbij. Daarna even een wandelingetje maken, druk wikken en wegen, welke wordt het... Dan maar weer testen.
    En dan eind van de dag met je keuze naar de kassa, en afrekenen met keiharde contanten! En dan naar huis rijden, spannend, spannend... En dan...
    Ja natuurlijk maar we hebben het hier even over online winkels
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    Het kan wel léuker stukje rijden naar een leuke winkel, lekker lang de boel uittesten, bakje koffie erbij. Daarna even een wandelingetje maken, druk wikken en wegen, welke wordt het... Dan maar weer testen.
    En dan eind van de dag met je keuze naar de kassa, en afrekenen met keiharde contanten! En dan naar huis rijden, spannend, spannend... En dan...
    Skabouter, je bent een romanticus.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    Zegt mn vriendin ook als ik thuis eens een kaarsje opsteek... Dat is dan wel vóór ik haar helemaal volblaf!

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    Zegt mn vriendin ook als ik thuis eens een kaarsje opsteek... Dat is dan wel vóór ik haar helemaal volblaf!

    Daarna zeggen wij het!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    Haha ach, zo heeft ieder zn eigen idee bij romantiek

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top