Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2011
    Locatie
    Wallonië(B)
    Berichten
    1

    Thumbs up 100 % tevreden over Thomann ...

    Hey boyz 'n girls, ik kan niet nalaten iets positiefs te schrijven over m'n ervaringen met Thomann. Ik kocht vroeger bij lokale winkels, daarna bij MUSICSTORE en sinds een jaar of 2 bij Thomann. Ik was tevreden over feedback en leveringen; prijzen ook OK.
    Laatst zag ik op hun website een bericht van Hans Thomann himself mèt een e-mail adres. Mailtje verstuurd (zaterdagavond) en verdomd ... 2 uur later een mailtje terug ... er was een probleempje met m'n laatste bestelling en Mr. Hans beloofde: Ik kom er maandag op terug..." Ja,ja dacht ik 't zal wel. En... jawel, maandag een antwoord èn een voorstel om het op te lossen.

    Eerlijk: nooit verwacht!
    Dus: THOMANN kan voor mij niet meer stuk
    Dr. Zenn

  2. #2

    Standaard

    Hier ook niks dan lof. Ik had een piano op de gok gekocht. Het ding is in NL nauwelijks verkrijgbaar dus ik kon hem niet testen.

    Wat blijkt: Kutgeluid.

    Teruggestuurd, en meteen mijn geld teruggekregen.
    Altijd goeie levering, goede antwoorden op mailtjes etc etc. Bij mij kan Thomann ook niet stuk.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik heb nog nooit iets terug moeten sturen, maar al mijn bestellingen (dat zijn er in totaal een stuk of 6) zijn altijd prima verlopen. En gezien de afstand worden ze mooi op tijd bezorgd.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    473

    Standaard

    Ook ik ben altijd tevreden geweest over Thomann. Goede vlotte communicatie (alhoewel er soms een Duitser tussen zit die nauwlijks Nederlands kan maar daar gaat t niet om) Ook ooit een slagplaat besteld die nauwlijks paste, meteen teruggestuurd en netjes mijn geld teruggestort gekregen. Ja dit is mijn favoriete instrumentenwebshop.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Ze zijn eens een keer vergeten om mijn nummer goed in te vullen dus het pakketje kwam op 8 aan ipv 82. Het koste ze 2 pogingen om het goed te krijgen nadat ik ze had gebeld. Verder is het een prima zaak en sinds je eindelijk met paypal kan betalen nog lekker vlot ook.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    en sinds je eindelijk met paypal kan betalen nog lekker vlot ook.
    Wow, wist ik niet. Sinds wanneer? Nadeel van Thomann vind ik wel de verzendkosten van 8 euro als je bestelling onder de 100 eu is. Want meestal zit ik net op de 70 eu ofzo :/

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Ik bestelde maandag rond half 12 wat items op de site van Thomann, ik kreeg tegen 4 uur de bevestiging dat het spul verstuurd was. Kom ik dinsdag terug van m`n werk, staat het pakket er al, alles in nette staat. Ik vind het geweldig shoppen zo.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlameDude Bekijk bericht
    Wow, wist ik niet. Sinds wanneer? Nadeel van Thomann vind ik wel de verzendkosten van 8 euro als je bestelling onder de 100 eu is. Want meestal zit ik net op de 70 eu ofzo :/
    Ik zou er niet te luid over klagen.
    We hebben het hier over een site met de beste prijzen voor de meeste artikels, die dan nog eens gratis verzending aanbieden. Voor België is het vanaf 200 eur.

    Wat was het nadeel van thomann weer ?
    te koop !
    niets.

  9. #9

    Standaard

    8 euro valt mee toch? Ik bestel vaak samen met anderen, een wederkerende vraag binnen de band: wanneer ga je weer eens bij thomann bestellen?
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    Ik vind Thomann ook heel erg goed, en bestel er regelmatig!

    Maarrrr jongens, het is ook wel heel slecht hoor, zo`n multicoperatie enzo, ik koop toch nog het liefst bij de lokale boer! Testen is altijd leuk, ik gun die man zijn inkomsten veel meer, en dan praat je nog eens over interessante zaken! Dat alles is mij vaak meer waard dan die lage Thomannprijzen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top