Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24

Discussie: Spear gitaren

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    273

    Standaard Spear gitaren

    Heeft iemand hier een Spear gitaar? En zo ja, wat vind je er van?

    Ik heb zelf een Spear RD-T. De Humbuckers vind ik waardeloos en de onderdelen vind ik ook van slechte kwaliteit. Ik moet jaarlijks de input vervangen lijkt wel. Het Floyd Rose systeem werkt ook niet meer goed; de kruiskoppen die je kan draaien zijn kapot en draaien niet meer, waardoor ik niet in alternatieve tunings kan spelen.

  2. #2

    Standaard

    chinese crap, wat ik er van gezien heb van hetzelfde kaliber als adonis, amuse c giant etc.
    jou ervaringen bevestigen dat al, niet veel soeps.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Stukgooien dat ding!

    Fotootje van de brokstukken in dit topic zetten en zo zijn alle mensen, die de moeite nemen de zoekfunctie te gebruiken, direct gewaarschuwd

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk bericht
    Ik moet jaarlijks de input vervangen lijkt wel.
    Dan ben je zelf net zo´n grote prutser als de fabrikant en vervang je brol onderdelen met andere brolonderdelen. Zet er eens een goeie jack ingang in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk bericht
    Het Floyd Rose systeem werkt ook niet meer goed; de kruiskoppen die je kan draaien zijn kapot en draaien niet meer, waardoor ik niet in alternatieve tunings kan spelen.
    Welke kruiskoppen heb je het in hemelsnaam over die je moet draaien om alternatieve stemmingen te spelen?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    273

    Standaard

    Ik heb hem laten fixen door de gitaarwinkel. 50 euro voor een nieuwe jack ingang en een veertje verplaatsen... Stelletje oplichters. Ze zeiden ook dat mijn Spear een geweldige gitaar was, maar dat hij 400 euro kostte en dat het echt niet lager kon en dat ze er al bijna verlies mee maakte. Daar ga ik dus nooit meer heen.

    Bij de Floyd rose heb je dus veren. De ene kant zit vast aan de brug en de andere kant zit vast aan een metalen blokje, waar 2 schroeven doorheen zitten die in de gitaar geschroeft zijn. Die bedoel ik.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk bericht
    Ik heb hem laten fixen door de gitaarwinkel. 50 euro voor een nieuwe jack ingang en een veertje verplaatsen... Stelletje oplichters. Ze zeiden ook dat mijn Spear een geweldige gitaar was, maar dat hij 400 euro kostte en dat het echt niet lager kon en dat ze er al bijna verlies mee maakte. Daar ga ik dus nooit meer heen.
    Die mensen moeten toch ook eten?

  7. #7

    Standaard

    heb jij die kruiskoppen stuk gedraait?
    zoja: is het je eigen domme fout want je moet zien dat je de juiste schroevendraaier gebruikt.
    als het de schuld is van de winkel: hetzelfde als hierboven maar dan hun schuld
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    heb jij die kruiskoppen stuk gedraait?
    zoja: is het je eigen domme fout want je moet zien dat je de juiste schroevendraaier gebruikt.
    als het de schuld is van de winkel: hetzelfde als hierboven maar dan hun schuld
    Ik heb wel degelijk de goede schroevendraaier gebruikt, alleen schoten de ijzervijlsels alle kanten op.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flitser Bekijk bericht
    Ik heb wel degelijk de goede schroevendraaier gebruikt, alleen schoten de ijzervijlsels alle kanten op.
    zeker dat je geen drilboor hebt gebruikt?
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    zeker dat je geen drilboor hebt gebruikt?
    Pretty sure :P

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top