Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.914

    Standaard Gitaar versturen naar het buitenland Particulier

    Aangezien het bij TNT niet mogelijk is vanwege de afmetingen ( sucks toch?? ) en ik wellicht binnenkort een gitaar ga verzenden naar het buitenland, bij welke service kan je als particulier verzenden. UPS DHL GLS etc, iemand ervaring mee?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Volgens mij kun je UPS en DHL gewoon even een mail sturen.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een aantal gitaren naar het buitenland verkocht en in samenspraak met de koper de hals losgeschroefd, zo valt je pakket binnen de marge van DePost.nl....

  4. #4

    Standaard

    ik heb laatst een gitaar terug gestuurd voor vervanging en dit kon wel gewoon met TNT. gewoon afgegeven op het postkantoor.
    _________________________
    - VSP Les Paul
    - Jim Harley Stratocaster
    - Marshall MG100DFX

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feegflor Bekijk bericht
    ik heb laatst een gitaar terug gestuurd voor vervanging en dit kon wel gewoon met TNT. gewoon afgegeven op het postkantoor.
    Naar buitenland?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    ik heb een hele goede ervaring met DHL: een 24 uurs service waarbij de gitaar bij de afzender is opgehaald en binnen 24 uur weer is afgeleverd.
    Dat kostte ook het nodige, en dat doe je natuurlijk niet voor zomaar een gitaar, maar gegarandeerd binnen 24 uur internationaal van de ene deur tot de andere deur is echt een prestatie. En die keuze was vooral gebaseerd op gegarandeerd aankomen. In mijn geval was het een redelijk kostbare Gibson uit 1962. Ik neem aan dat DHL Nederland een soortgelijke service kan bieden.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Naar buitenland?
    Ja, naar Duitsland. Nou is dat niet ver weg maar het is toch wel naar het buitenland.
    _________________________
    - VSP Les Paul
    - Jim Harley Stratocaster
    - Marshall MG100DFX

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Gewoon even bellen met de grote koeriersbedrijven(Fedex,UPS,DHL) met de gegevens bij de hand (adres,gewicht,afmeting).

    Mijn beste ervaringen zijn met Fedex maar of die het goedkoopst waren weet ik niet. Wel snel,vriendelijk en adequaat.

    Het kost wel een beetje maar dan ben je wel goed gedekt en ik neem aan,in het geval van verkoop natuurlijk,dat de kosten voor de koper zijn.

  9. #9

    Thumbs down

    ..heb eens een gitaar laten versturen van België naar Nederland door UPS: gitaar uiteindelijk in Duitsland afgeleverd. Gitaar foetsie, schuld van UPS.

    Ik verstuur gitaren alleen nog in uiterste nood, en niet meer via UPS.


    Grtz!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top