Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: Granada

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 september 2006
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Die multiplex plank met nep humbuckers waar ik het over had kwam uit de Rokkoman hoek. Ik heb nog nooit een Mat gitaar gezien met nep humbuckers. Mooie gitaar man, errug 60s !
    Thanks! Ik ben er ook echt heel blij mee! Onversterkt klinkt ie al te gek, versterkt is nog beter!! De verschillen tussen de Pups is ook erg fijn en geeft mooie opties. Ik heb een slagplaat en nieuwe knoppen besteld.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit een Mat gitaar gezien met nep humbuckers.
    Ik heb ooit een Custom Les Paul gehad (met open book kop), vrij dunne body met zo'n typisch holle laminaattop erop, geschroefde hals (met Matsu plaatje) en die had twee van die nepperds aan boord. Heb er nog één kapje van. Gitaar klonk nadien met een MMK45 en een DiMarzio SD errug goed overigens.

    Ik ben even kwijt of de 6/12 Custom SG die ik heb ook ooit van die nepperds had, ik weet niet meer of ik die toen met of zonder elementen heb gekocht. Ik heb ze nergens meer, dus het zal het laatste wel zijn. Nou ja, als ik er klaar mee ben komt er toch wat beters in, boeien dus..

    Fraaie ES trouwens, ziet er ook nog goed uit voor de leeftijd :-).

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Ik heb ooit een Custom Les Paul gehad (met open book kop), vrij dunne body met zo'n typisch holle laminaattop erop, geschroefde hals (met Matsu plaatje) en die had twee van die nepperds aan boord. Heb er nog één kapje van. Gitaar klonk nadien met een MMK45 en een DiMarzio SD errug goed overigens.

    Ik ben even kwijt of de 6/12 Custom SG die ik heb ook ooit van die nepperds had, ik weet niet meer of ik die toen met of zonder elementen heb gekocht. Ik heb ze nergens meer, dus het zal het laatste wel zijn. Nou ja, als ik er klaar mee ben komt er toch wat beters in, boeien dus..

    Fraaie ES trouwens, ziet er ook nog goed uit voor de leeftijd :-).
    Die Custom SG 6/12 van jouw is standaard bewapend met 4 Maxons

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Die Custom SG 6/12 van jouw is standaard bewapend met 4 Maxons
    Nah, dan heb ik het ding zéker gekocht zonder pups; als er 4 Maxons in hadden gezeten had ik het nog wel geweten :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top