Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Locatie
    Anonymous
    Berichten
    491

    Standaard Ubisoft gaat partnerschap aan met Gibson Guitar

    //geen idee waar ik dit moest posten
    HOOFDDORP - Ubisoft gaat een parterschap aan met Gibson Guitar, om voor de game Rocksmith een bundel met gitaar naar de winkels te brengen. Dit meldt de website Shacknews.

    Een partnerschap aangaan met Gibson Guitar voor de Rocksimth-bundel is een geweldige beslissing voor beide bedrijven", adus Tony Key van Ubisoft.
    "Gibson staat bekend om zijn gitaren van wereldklasse kwaliteit, en we zijn er trots op dat het bedrijf achter de kwaliteit en ervaring van Rocksmith staat."

    De bundel voor rocksmith bevat de game, een speciale kabel om de een elektrische gitaar te verbinden aan een console en een Epiphone Les Paul Junior-gitaar.
    De bundel gaat 199 dollar kosten (ongeveer 140 euro). Er is ook een versie zonder gitaar verkrijgbaar, die voor 80 dollar (ondeveer 60 euro) over de toonbank gaat. Daarnaast krijgen consumenten die de game aanschaffen een kortingsbon van 25 euro om een echte gitaar mee aan te schaffen.

    Rocksmith is een muziekgame die de lijnen tussen echt muziek maken en het spelen van een spel tracht te vervagen. In de game draait het enkel om de gitaar als speelbaar instrument
    En die 25 euro korting op een gitaar doet het gewoon XD.
    I can feel the thunder that’s breaking in your heart
    I can see through the scars inside you
    I can feel the thunder that’s breaking in your heart
    I can see through the scars inside you

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Nou voor die kortingsbon neem ik het.

    Nee, ik ben geen fan van Ubisoft. Slechte games, slechte customer service (UITERST slecht!) etc.

    Het enige goede dat ze ooit hebben uitgebracht was Rayman. Dat spel blijft een klassieker!

    Dus ik verwacht niet te veel.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Jezus wat een spelfouten. Wie willen ze daarmee overtuigen?
    Wat gaat dit voor nieuws opleveren ivm Guitar Hero?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    leuk, een gamecontroller met een gebroken headstock

  5. #5

    Standaard

    "gitaren van wereldklasse kwaliteit"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShredTallicA Bekijk bericht
    "gitaren van wereldklasse kwaliteit"
    ach, gibson heeft vast wel een aantal gitaren van wereldklasse kwaliteit, en er wordt nergens gezegt dat ze dat allemaal zijn,

    maar toch, weinig kans op succes naar mijn mening,
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Nou voor die kortingsbon neem ik het.

    Nee, ik ben geen fan van Ubisoft. Slechte games, slechte customer service (UITERST slecht!) etc.

    Het enige goede dat ze ooit hebben uitgebracht was Rayman. Dat spel blijft een klassieker!

    Dus ik verwacht niet te veel.
    Tuurlijk, spellen als Ghost Recon, Assasin's Creed, Rainbow Six en Far Cry zijn natuurlijk onwijs slecht...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Tuurlijk, spellen als Ghost Recon, Assasin's Creed, Rainbow Six en Far Cry zijn natuurlijk onwijs slecht...
    Ik heb zelf Rainbow Six Vegas 2, en online spelen is niet mogelijk. Ik wordt er om de 5 minuten afgetrapt met het excuus: 'game session no longer available'. Customer service gebeld, die zei dat iedereen met een ps3 het heeft en dat er niks aan te doen is.

    En hoeveel kost de customer service? 1 euro per minuut. En dan wordt je vervolgens ook nog in de wachtrij gezet voor 5 minuten.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Locatie
    Anonymous
    Berichten
    491

    Standaard

    Maar online spelen op de PS3 en dan problemen hebben ligt zeker niet aan dat PSN down was en er nog steeds problemen mee zijn.

    Het concept spreekt mij eigenlijk meer aan dan Guitar Hero waarbij je alleen op knopjes drukt en dan bijna instant shredmaster of the duckin universe bent. Dit is anders, hierbij plug je je gitaar gewoon aan je xdoos,speelstation of pc.
    I can feel the thunder that’s breaking in your heart
    I can see through the scars inside you
    I can feel the thunder that’s breaking in your heart
    I can see through the scars inside you

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rohtagran Bekijk bericht
    Maar online spelen op de PS3 en dan problemen hebben ligt zeker niet aan dat PSN down was en er nog steeds problemen mee zijn.

    Het concept spreekt mij eigenlijk meer aan dan Guitar Hero waarbij je alleen op knopjes drukt en dan bijna instant shredmaster of the duckin universe bent. Dit is anders, hierbij plug je je gitaar gewoon aan je xdoos,speelstation of pc.
    Nee, dit was in december. Ubisoft had toegegeven dat het aan hen lag.

    En gelijk heb je
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top