Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    hmmz.. ben even cabjes aan het kijken geweest op internet... ben van plan binnenkort een stack aan te gaan scahffen, en nu de vraag of iemand wel eens over zon gallien en krugertje heeft gespeeld?
    is dat wat? en zijn de tops van dit merk ook aanteraden.. en owja, ik speel nogal funk/rock.. ben niet zon super jazz fan.. maar wil wel een volle sound :smile:
    en watvoor top raden jullie zon beetje aan, want ik moet wel een beetje een lijst hebben met tops die uitwil proberen :smile: en ik heb nog nooit een stack gekocht dus.. ehm.. als jullie konden helpen ?? :grin:
    bedankt...

  2. #2
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Hoeveel geld heb je beschikbaar?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Sound is ballen! Flea gebruikt ze nu bv. fulltime, niet dat je ze daarom moet kopen maar geeft indicatie van het geluid.

    Ik heb zelf een tijd geleden een top gebrobeerd, en ze klinken goed, ook slap. De bediening is eenvoudig door de 4 knoppen en de fenquenties zijn goed gekozen.
    Lekker vol warm en ballen.

    Ik had toen een SWR cab eronder, das helaas kan je geen info over de cabs geven.
    Het is best duur spul hoor, 700 voor 200 watt had ik toen.

    Maar als je het geld hebt, dan kan je het zeker naast een SWR of Eden houden..

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat we pas gear kunnen aanraden als we weten hoeveel centen je er kan/wil tegenaangooien.

    Stacks (halfstacks whatever) variëren van zo ongeveer 1000 euro tot zillions...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    jah, idd.. naja, ik dacht zelf aan een middeklasser, kijk, niet dat ik het geld al heb.. maar ik ben er cker aantoe, maar ik had zoiets van uhm.. naja, max 1000 a 1200 denk ik.. ziets.. de goedkoopste stacks zijn zo rond de 700 euro, ongeveer.. dus ik denk, naja, ff een goedmerk, die toch nog tredelijk te betalen is.. en kijk, tiz en blijft een hoop geld, maar met die combo die ik nu heb kom ik ook niet verder..
    p.s. ik zoek niet een mesa boogie ofzo van 1220 euro.. maar gewoon een mooie transistodenk.. die te betalen is :smile:jippie.. en basso.. waar had je em bespeeld?
    wel koel :grin:
    owja.. ballen= positief he>? :smile:

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Clunk op 2003-05-23 17:45 ]</font>

  6. #6
    basswasp
    Guest

    Standaard

    Voor €1000 heb je alleen Hartke, Peavey en Variac...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    hmmz.. oke.. en is dat positief?

    btw.. wat voor goede goedkope tops zijn er eig. te krijgen?

  8. #8
    basswasp
    Guest

    Standaard

    ...dat zijn de drie goedkoopste tops...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    België
    Berichten
    647

    Standaard

    Ik heb overtijd op een optreden op een andere bassist zijn stack gespeelt, omdat mijn versterker niet zwaar genoeg was.
    Het was een peavey nitrobas met een 4x10" van peavey onder.
    Ik moet zeggen dat ik aardig verrast was in de possitieve zin.
    De bassist vertelde met dat hij 1100€ had betaald, dus dat past dan wel in je budget.
    Ga ook eens 2de hands kijken!

    groeten



    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: koen_V op 2003-05-23 19:25 ]</font>

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    oke.. thanx :smile: en jah, zo te horen aan mijn budget ook.. ga ik idd ff 2dehands bekijken ook :smile: ghehehe.. en bedankt voor de tips.. btw basso speelt toch over een hartke top?
    hoe bevalt die eig?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top