Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 86 van 111 EersteEerste ... 3676848586878896 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 851 t/m 860 van 1109
  1. #851
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Music

    Verrassende combinatie van twee muzieksoorten die ik allebei hoog heb zitten, zo heb je ze nog nooit gehoord:
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  2. #852

    Standaard

    Blij van jou te horen...
    Vakmanschap als dit vind ik (persoonlijk) een andere muziek waardig, maar dat is weer een andere discussie. Verrassend is t zeker.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  3. #853

    Standaard

    What’s your name?
    Who’s your daddy?

    Ik stem voor iets kortere jurkjes en iets hogere hakken........

    https://youtu.be/ZbaoHwRX7BQ

    Lekker nazomer muziekje. Iets lekkers te drinken erbij en je dag kan niet meer stuk.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #854
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik ben van fan van korte niemendalletjes in geel/oranje Paisly EN fan van de Zombies dus die punten hebben ze alvast binnen.
    Als je bij de Zombies bent ligt Big Star - via de Cowboys in Sweden connectie - om de hoek.
    Big Star coverde zelf dat het een lieve lust was maar werd op hun beurt weer door collega's veel gecoverd. Hun song 'In the Street" bijvoorbeeld door Wilco en REM. Die song werd ook gebruikt als tune voor That 70's show, hier in een versie van Cheap Trick.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #855
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Katie Melua brengt weer een nieuw album uit. Ik wist niet dat ze nog actief was, ik geloof niet dat ik sinds die 9.000.000.000 bicycles nog iets van haar heb gehoord.
    Nou deed ze al veel coveren, maar nu komt ze met dit:



    Die zang... het kan me niet bekoren met al die bendings naar noten toe. Dan toch maar Art.
    Het slot is ook een anti-climax. Zonde!
    Laatst gewijzigd door Plant; 10 september 2018 om 00:56
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #856
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Dit zijn tamelijk bijzondere covers van Gainsbourg wat geen verrassing zal mogen zijn met artiesten als Zorn, Frith en Ribot.
    Ik gok dat niemand noch de artiesten, nog de nummers kent dus ik doe het lekker voor mezelf.

    1 - "Les Amours Perdues" – Elysian Fields2 - "Ford Mustang" – Mike Patton3 - "Bonnie and Clyde" – Wayne Horvitz and Robin Holcomb4 - "La-Bas C'est Naturel" – Cyro Baptista5 - "69 Année Erotique" – Kramer6 - '"Pauvre Lola" – Ikue Mori 7 - "Ballade de Melody Nelson" – Fred Frith8 - "Les sucettes" – JON9 - "L'Homme A La Tête De Chou" – Ruins10 - "Ce Mortel Ennui" – Anthony Coleman11 - "Un Poison Violent, C'est Ca L'Amour" – Eszter Balint12 - "Initials B.B." – David Shea13 - "Sous Le Soleil Exactement" – Eyvind Kang14 - "Couleur Café" – Steve Beresford15 - "Le Chanson De Slogan" – Blonde Redhead16 - "Contact" – John Zorn17 - "Je t'aime... moi non plus" – Cibo Matto18 - "Intoxicated Man" – Medeski Martin & Wood19 - "Comic Strip" – Shelley Hirsch20 - "Requiem Pour Un Con" – Franz Treichler21 - "Black Trombone" – Marc Ribot

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #857
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    O, dat klinkt lekker Daar moet eens voor gaan zitten als ik wat meer tijd heb
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #858
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    384

    Standaard


  9. #859
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Dan liever de versie uit de film "deUSYNLIGE" (Troubled Water). Instrumentaal en een prachtige film op de koop toe

    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #860

    Standaard

    RIP Rachid Taha 59
    algerijnse zanger
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top