Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 56 van 111 EersteEerste ... 646545556575866106 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 551 t/m 560 van 1109
  1. #551
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2016
    Locatie
    NL
    Berichten
    362

    Standaard

    Ik vond deze twee wel grapig en zeker verrassend.
    Popi liedjes bij de kids en dan is het leuk om hun gezichten te zien als ze deze uitvoeringen horen.




  2. #552
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    Adele is altijd dankbaar cover-materiaal:







  3. #553

    Standaard

    OK, het origineel:



    en het covertje:



    De Ron Davies LP gekocht bij de Gouden Hoorn in de Reguliersbree voor FL2,75 in een giga dump van van alles dat met A&M te maken had. Ook ODE LP's. Zat schitterend spul tussen.

    Het covertje kan niet in de schaduw van het origineel staan IMO. Maar ja, smaak hè?
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 28 maart 2016 om 15:04 Reden: Reparatie: Dank je Pepe! Beter opletten is dus het devies....

  4. #554
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Dat is een fijn plaatje van meneer Davies, kende ik niet. Maar ik hoor in Bowie's Hang on geen cover daarvan?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #555
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Mag ik de vorige zangeres van mijn coverband een duwtje geven? (mag wel, denk ik).

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #556

    Standaard

    @telerocker: Ja, graag.

    Vorige week werd nog ergens gememoreerd dat ik The Pink Floyd nog in de oerbezetting heb zien spelen. En daardoor ben ik zo verwend, dat ik dat nog altijd de mooiste bezetting vind.

    Iedereen doet kennelijk Comfortably numb, maar aan de eerste singles durven maar weinig mensen zich te wagen.
    Totdat ik dit jonge grietje op het spoor kwam. Voor de donder niet bang. Ik loop al een paar uur met een idiote grijns van plezier op mijn smoel.

    Julia dream:
    Het origineel.



    en de cover:



    Enjoy.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #557

    Standaard

    Aparte versie met zo'n lullig trompetje, maar na een paar keer luisteren toch wel leuk.


  8. #558
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    @telerocker: Ja, graag.

    Vorige week werd nog ergens gememoreerd dat ik The Pink Floyd nog in de oerbezetting heb zien spelen. En daardoor ben ik zo verwend, dat ik dat nog altijd de mooiste bezetting vind.

    Iedereen doet kennelijk Comfortably numb, maar aan de eerste singles durven maar weinig mensen zich te wagen.
    Totdat ik dit jonge grietje op het spoor kwam. Voor de donder niet bang. Ik loop al een paar uur met een idiote grijns van plezier op mijn smoel.

    Julia dream:
    Het origineel.



    en de cover:



    Enjoy.
    Vriendelijke groet, Gus
    Mooi nummer Gus en de cover is ook niet verkeerd. De eerste single waarop David Gilmour zingt!
    Sid was toen al uitgerangeerd...

  9. #559
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #560

    Standaard

    @pasqual
    is dat echt zo? Kujje nagaan wat een mysterie een geheugen is.
    De eerste single en de EP met de singles die erop volgden zijn nog steeds in mijn bezit.

    Ik had durven zweren dat da crazy daimond himself hierop een zwanenzang deed, afgezien van Opel en dergelijke.
    Pink Floyd gewijs in ieder geval.

    Ik ga nog eens extra goed luisteren. YouTube geluid staat goede beoordeling sowieso in de weg....

    Thanks mate, iedere dag leer ik wel weer wat....
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top