Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 29 van 111 EersteEerste ... 1927282930313979 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 281 t/m 290 van 1109
  1. #281
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Oh, btw, Harold, Soundgarden komt in 013, voorverkoop is vandaag begonnen geloof ik. Misschien iets voor jou, gij kruikezeiker?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    €55+servicekosten ... Dikke middelvinger naar Mojo, ik ga niet. Check ook de reacties op Facebook maar, voor €55 wil bijna niemand gaan.

    Ze zijn in juni in Europa, ik gok/hoop op Graspop.
    Jawel hoor: Soundgarden op Graspop

  2. #282
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Ik zat afgelopen week naar 'Walking Tall' te kijken en dacht ineens tijdens de film: "dat muziekje... waar ken ik dat toch van?"
    Ik heb de film weleens eerder gezien, maar toen viel het me niet op. Een Blue Monday (New Order) cover:

    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #283

    Standaard

    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #284
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    na 1:29 beginnen ze pas te spelen maar erg goede cover met spirit.
    Vriendelijke groet,

  5. #285
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard



    "Crazy falsetto singer discovered by Bob Dylan"... Met de oer-Americana rockers van The Band als begeleidingsgroep.
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #286
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #287
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Coveren, jazzerts doen niet anders. Wie weet ga ik vanavond dit topic wel volblaffen met mijn favoriete jazz standard: Lush life van Billy Strayhorn.
    We trappen af met Larry Coryell met een Parker Jazzbak. Dat is wellicht het meest verassend:
    Mwa...

  8. #288

    Standaard

    Jazz standards zijn vaak onvolledige covers van destijds nieuwe songs. Het verse werd weggelaten en het thema werd gespeeld om er dan overheen te soleren en er uiteindelijk weer mee af te sluiten.

    Ik ben geen Coryel fan maar deze is wel fijn. Vanaf een minuutje of twee krijgt ie hem ook echt op de rails, mooi!!

    Hier nog een cover met Ed Bickert op zijn tele. Deze gigant die veel te weinig mensen kennen, maakt er tijdens de begeleiding al bijna een gitaarcover van.

    Laatst gewijzigd door peter_heijnen; 19 januari 2014 om 14:05
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #289
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    De Baas heeft er ook eentje:

    Dank voor de upload Peter. Merkwaardig is dit tweede keer dat deze naam vandaag voorbij komt.
    Mwa...

  10. #290
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Deze is vooral aardig vanwege een ons bekende meneer die we vanaf minuut twee ademloos horen luisteren:
    Mwa...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top