Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 37
  1. #11

    Standaard

    Eindelijk het Internet Explorer probleem opgelost, nu werkt het in IE ook gewoon met iFrames

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Standaard

    Ik begrijp nog steeds niet waarom je iFrames gebruikt.

  3. #13

    Standaard

    omdat dat makkelijk de content ververst. Bovenaan de pagina heb je het logo en menu etc, dus voor de echte content moet je een stukje naar beneden scrollen (tenzij je een uber mega scherm hebt).. en elke keer als je op een andere page klikt moet je weer naar beneden scrollen naar waar je was en dat vond ik nogal irritant.

    Nu scroll je gewoon naar waar je het kan lezen en kan je makkelijk tussen alle pages heen en weer klikken. Werkt perfect in IE, Chrome en Firefox en ook in oude versies van IE werkt het.

  4. #14

    Standaard

    OFF-topic: Gave buitenkant van Determined.
    Als je dit ziet, dan heeft Greasemouth weer iets gepost....

  5. #15

    Standaard

    Thanx Is alweer 2 jaar oud, hopelijk krijgen we alle nieuwe nummers deze zomer af zodat we eind van het jaar een nieuwe plaat kunnen opnemen

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.678

    Standaard

    ik vind het eerlijk gezegd geen mooie site en ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van. Je had ook gewoon een myspace aan kunnen maken of zo.
    Maar goed. Je email is er op te vinden en als je weet hoe de player werkt kun je er ook muziek luisteren (die overigens niet heel verkeerd klinkt) en dat is waarschijnlijk wat jullie willen.

  7. #17

    Standaard

    Waarom heb jij dan een nieuwe site in je signature en geen "myspace ofzo"

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.678

    Standaard

    we hebben lang gebruik gemaakt van myspace, wat op zich goed werkte, maar het voordeel van de nieuwe site is:

    -alle sociale media die we gebruiken staan bij elkaar.
    -mensen die geen twitter hebben kunnen toch makkelijk kijken wat we posten.
    -een contact formulier die geen outlook of dergelijke gebruikt, maar gewoon invullen en versturen.
    -en boven al ziet het er mooier uit dan een myspace pagina. ongetwijfeld kan het beter, amar het straalt wel eenheid uit.

    Mijn commentaar is misschien een beetje lullig, maar je krijgt hier ook wat feedback en die zie je zelf als niet nuttig (bijv. het openen van nieuwe pagina dmv de middelste muisknop), maar dat zijn ze dus wel.
    Jullie site werkt als het gaat om beluisteren van muziek en contact opnemen, maar verder vind ik het geen mooie site om te zien.
    Ik kijk dan nog liever naar bijvoorbeeld dit: http://www.myspace.com/bodyfarmnl

    De cover van jullie cd uit 2009 ziet er cool uit en ik zou de titel met die achtergrond gewoon gebruiken als header bijvoorbeeld.


  9. #19

    Standaard

    Nou goed dat is jouw mening, zijn ook mensen die hem wel mooi vinden. Tis ook maar net wat je smaak is, sommige vinden dit mooi en anderen hebben liever gewoon een simpele recht to recht aan site..

    Ik zeg niet dat commentaar zoals dat middelste muisknop niet nuttig is, maar dit is nou eenmaal zoals de site werkt. Ik hou overal rekening mee, maar je kunt niet alles hebben

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    jullie hebben de band site goed voor elkaar ik moet nog klooien met de site

    een vraagje hoe maak je die achtergrond van die album cover

    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top