Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Dat was deels sarcasme .
    Het idee is goed, maar de foto van jezelf ziet er niet uit. De kwaliteit an sich is veel te laag en hij is ook niet goed uitgesneden. Dat moet je beter kunnen (en anders laten doen).
    De tekst is ook nog wat simplistisch weergegeven. Een goed begin, maar je kunt zoveel gekke dingen doen. Het is nog niet een geheel.
    ik, vind de uitsneden ook nog niet perfect maar ja en de foto is wat wazig.
    maar het was de beste foto we hadden nog een foto en die was erger en nog 2 foto's dan doe ik een klauw met me handen maar me neefje fond dat niet goed want dat betekende eigenlijk ook afstand houden volgens hem.
    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

  2. #32

    Standaard

    Fond je neefje dat ? Afstand nemen is misschien wel wijs als er "Dangerous" dingen aankomen

    Beste manier is om Photoshop te nemen of iemand te zoeken die er mee overweg kan, zo groot mogelijke foto's/plaatjes nemen en die mooi in elkaar blenden. Beetje kleuren aanpassen zodat ze matchen etc.

    En onthou: Als je een plaatje mooi wil printen moet hij op je scherm veel groter zijn dan je het uiteindelijk wil hebben. Dus als je het plaatje op je scherm precies zo groot maakt als een CD doosje, wordt het niet mooi als je hem gaat printen

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Justinschut Bekijk bericht
    Fond je neefje dat ? Afstand nemen is misschien wel wijs als er "Dangerous" dingen aankomen

    Beste manier is om Photoshop te nemen of iemand te zoeken die er mee overweg kan, zo groot mogelijke foto's/plaatjes nemen en die mooi in elkaar blenden. Beetje kleuren aanpassen zodat ze matchen etc.

    En onthou: Als je een plaatje mooi wil printen moet hij op je scherm veel groter zijn dan je het uiteindelijk wil hebben. Dus als je het plaatje op je scherm precies zo groot maakt als een CD doosje, wordt het niet mooi als je hem gaat printen
    tja, me neefje is 11 en de foto is gemaakt met de mobiel van me en hij wou mij uit de foto halen maar hij moest toen weg. maar misschien komt het wazige omdat we de foto hebben opgeslagen als bmp ipv png. en ik zelf ga nog prutsen met de cover.
    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

  4. #34

    Standaard

    Ambitieus plan, na een week gitaarspelen al aan je eerste album beginnen.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Martijn- Bekijk bericht
    Ambitieus plan, na een week gitaarspelen al aan je eerste album beginnen.
    ja, me neefje had dat plan nou ik vind het best xd.
    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

  6. #36

    Standaard

    Misschien moet je even een nieuwe thread beginnen voor je "slaps metal"

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2011
    Locatie
    elim
    Berichten
    467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Justinschut Bekijk bericht
    Misschien moet je even een nieuwe thread beginnen voor je "slaps metal"
    kan, nog even wat instrumenten erbij en we maken dan een cool album ik kijk even of ik cubase kan downloaden anders vraag ik wel aan me zus of ik haar keyboard kan lenen anders koop ik weer iets dat dan blijft liggen en dat er niks meer mee word gedaan.
    ik ga toch bezig met me band genaamd add-band

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top