Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Discussie: leveranciers

  1. #1

    Standaard leveranciers

    Hebben jullie misschien suggesties voor leveranciers? Bijvoorbeeld voor gitaar accesoires, gitaren, drum accesoires ... dat soort dingen. Het moet echt gaan om groothandels & leveranciers, dus niet als de Feedback of een andere muziekwinkel

  2. #2

    Standaard

    De grote muziekzaken bestellen hun spul gewoon direct bij de fabriek. Daarnaast hebben veel merken hun eigen importeur in Nederland, voor de kleine muziekzaken.
    Groothandels in Nederland ken ik niet, maar ze zuller er best zijn. In Duitsland bijvoorbeeld heb je deze: http://www.i-musicnetwork.com/

  3. #3

    Standaard

    Is per merk afhankelijk..
    Ligt eraan wat je wilt hebben, dan kun je (vaak) via de site van dat merk op de site van die leverancier terecht komen.

  4. #4

    Standaard

    Ik snap iets niet, in het andere topic (nieuwe winkel) zeg je dat jij goedkoop kan leveren (beetje geheimzinnig doen) en dan dit topic.
    Hoe kan je goedkoop leveren als je niet eens waar je het kan krijgen en tegen welke prijs ?

    Dat gaat op die manier echt wat worden met die winkel

  5. #5
    Bert Gitaar
    Guest

    Standaard

    Een kamer van koophandel nummer is toch meestal voldoende om een groothandel te kunnen benaderen. Of heb ik het nou mis. Met uitzondering van de beschermende/dicht getimmerde branche.
    En misschien een betalings garantie. Credit waardig zijn.

    Dit is er ook 1. Een groothandel.

    http://www.empmusic.nl/
    Laatst gewijzigd door Bert Gitaar; 30 mei 2011 om 15:36

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Ik snap iets niet, in het andere topic (nieuwe winkel) zeg je dat jij goedkoop kan leveren (beetje geheimzinnig doen) en dan dit topic.
    Hoe kan je goedkoop leveren als je niet eens waar je het kan krijgen en tegen welke prijs ?

    Dat gaat op die manier echt wat worden met die winkel
    Ik kan inderdaad goedkoop leveren, alleen ik verken misschien meerdere mogelijkheden zodat ik misschien nog goedkoper zou kunnen leveren, iets waar iedereen uiteindlijk profijt van heeft. Wat betreft dat geheimzinnig doen, dat valt volgens mij wel mee ;-).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Als je een beetje in deze wereld geinteresseerd bent heb je vast al ontdekt dat er een paar grote marktpartijen zijn. Als je die nog niet kent heb ik ernstige twijfels over de haalbaarheid van je idee.
    Partijen zoals Bas van de Broek zitten niet echt te wachten op nog een (net)winkel die de prijzen wil verlagen ten koste van hun marge.
    Even een eerlijk advies , bezint eer ge begint. De markt zit knetter vol en krimpt. Dat betekent dat marges enorm onder druk staan. Een eenmanszaak is niet echt machtig genoeg om een container met materiaal te bestellen in China. Voor de rest ben je afhankelijk van de gunst van een groothandel. Die worden niet warm van een order met 24 capo`s in iedere soort. Als jij die gaat dumpen onder een winkelprijs raken ze die winkelklanten kwijt of ze moeten hun marge verder inleveren.
    Een slimme nichemarkt was die van de snaren. Lord of the Strings is daar heel slim mee om gegaan. Zeker gezien zijn manier van voorraadvorming en betalingen.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  8. #8

    Standaard

    wat een gelul zeg....hij is toch niet serieus? je neemt ons in de maling! hahaha!als jij serieus bent weet je toch precies waar je de info haalt?dan ga toch niet lopen vragen op een forum?


    waarom reageer ik eigenlijk?

  9. #9

    Standaard

    Vraag me ook af of TS er serieus over na heeft gedacht of dat het zomaar even zijn hoofd te binnen schoot.
    Om een beetje assortiment op te bouwen ben je al duizenden euro's kwijt. Groothandels verkopen niet per stuk, en je moet wel veel keuze hebben.
    Dan is het nog maar de vraag of je er weer vanaf komt, en mag je blij zijn als je er nog wat geld aan over houdt.
    Maarja wie niet waagt wie niet wint zullen we maar zeggen.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    353

    Standaard

    Als jouw insteek is dat je de goedkoopste wil zijn, moet je direct in China gaan kopen. Een 40 voet container van een merk bijvoorbeeld. Daar wens ik je veel succes mee, zeker als beginner.

    Waarom moet trouwens altijd alles het goedkoopste zijn?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top