Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2009
    Locatie
    Almere
    Berichten
    406

    Standaard

    ik denk aan dingen als: snelle levering, betrouwbare site (up-to-date/juiste informatie bij de producten), goede klantenservice, scherpe/redelijke prijs, ideal betalen, ect.
    kwa aanbod zou ik zeggen dat als je je wilt richten op gitaaraccesoires, zorg dat je onwijs veel aanbod hebt. want je moet je zelf afvragen waarom zouden ze bij jou bestellen?
    succes!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Je hebt www.lordofthestrings.nl al.. Setje GHS boomers is 4,90, Ernie Ball regular slinky is 6,40 en mijn favo plectrum 40 cent. Het verzenden is 80 cent (boven de 25 euro is het gratis) en ik heb het altijd de volgende dag binnen (mits voor 4 uur besteld). Ik denk dat wanneer je daarmee wil concurreren je aardig je best mag doen..

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marter544 Bekijk bericht
    Die voeren geen DR snaren, dus ik kan daar niet terecht

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko Bekijk bericht
    Het doel van een wnkel/bedrijf is het maken van winst zodat er inkomen gegenereerd kan worden. Iets waar natuurlijk omzetbelasting en inkomstenbelasting over betaald dient te worden. Het maken van voldoende marge dient daar voor borg te staan. Het gaat er dan vaak ook niet om de goedkoopste te zijn, maar diegene die het leveren kan. Soms is levertijd en beschikbaarheid belangrijker.
    Daarnaast gaat het om kostendekkend te zijn. Als je een assortiment opvoorraad wilt houden kost dat geld. De inkoop, onverkochtte artikelen , opslagruimte , zoekraken van zendingen , voorraadfinanciering en tal van andere zaken kosten geld. Een euro op 72 plectra verdienen ( laat het er 6 zijn) gaat geen vetpot worden.
    De meeste artikelen weten een hoop mensen al te vinden bij tal van webwinkels die allerlei garanties bieden op levering en retourgarantie.
    Als je je wilt onderscheiden gaat het dus een aardige klus voor je worden. Extra zaken zoals bedrukken van plectra e.d. binnen enkele dagen zou een optie kunnen zijn.( Maar bedrijven zoals DÀndrea doen dit ook al jaren. )
    Het wil niet zeggen dat er geen kansen zijn , maar makkelijk zal het niet zijn. Staar je niet blind op marges op enkele artikelen , maar reken eerst eens je gehele zaak door. Lees het voor aan een accountant en als die tegen je zegt dat het een levensvatbaar plan is dan mag je een bank overtuigen.
    Niet dat je die allebei moet hebben om te beginnen, maar sparren voor een idee kan nooit geen kwaad.
    Een UITSTEKEND en GRATIS advies krijg je hier. Ik zou hier niet zomaar aan voorbijgaan.

  5. #15

    Standaard

    ik denk dat het wel erg gaat tegen vallen.doe goed onderzoek en verkijk je er niet op.ik heb snaren liggen van 1,-€ en bevalt goed.tja..concureren? hoeveel moet jij verkopen voor je je brake even haalt?ga een kwartiertje rekenen,zowel positief en als erg negatief en trek daaruit je eigen conclusies.

  6. #16
    Member
    Geregistreerd
    19 februari 2011
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    43

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik koop mijn snaren in de USA. Da's tot 30% goedkoper dan in NL, zelfs met invoerrecht en BTW.

    Dunlop Gator plectra koop ik per 72 voor €19,-

    Hoe wil jij goedkoper zijn dan dat?





    Ghehe, ik ken de eigenaar daarvan, zeer relaxte gozer! Ik zal 'm dit wel ff doorsturen...

    Wat mis je eigenlijk in zijn assortiment?
    koop jij ze dan via internet, zo ja welke site?
    "Knowledge speaks, but wisdom listens." naar Jimi Hendrix

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocketx4 Bekijk bericht
    koop jij ze dan via internet, zo ja welke site?
    Snaren of plectra?

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Die voeren geen DR snaren, dus ik kan daar niet terecht

    Mail ze eens voor die snaren. Heb je kans dat ze ook in het assortiment gaan, weet ik uit eigen ervaring.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Mail ze eens voor die snaren. Heb je kans dat ze ook in het assortiment gaan, weet ik uit eigen ervaring.
    Had het volgens mij al een keer eerder gedaan, maar toch: "Uw contactformulier is verzonden."

    Ik haal m'n snaren nu uit de USA: http://www.nekymusic.com/catalog/ite...51/7275222.htm

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    En we hebben reactie!

    Beste Harold,

    'vroeger' haalden we ze zelf in de US. Tegenwoordig werkt DR met een importeur. Bij het laatste contact wilden zij geen ' internet bedrijven' leveren. En dan houdt het op.

    Kind regards,


    E*** van M***
    Lord of the Strings

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top