Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1

    Standaard Bareknuckles Cold Sweat

    Gisteravond een setje Bareknuckles Cold Sweat gehaald vlak bij mij thuis...

    Erg fijne pickups. Wat meer output dan het setje Mules wat ik hiervoor had (nu bij Lord Riffenstein).
    De mules leken wat meer op classic57s van gibson maar dan met veel betere articulatie, definitie en dynamiek.
    De Cold Sweat buckers hebben een wat meer moderne feel en meer output... Nog niet kunnen horen over de CAE 3+ maar over de MEsa MKIII is het al veelbeovend....
    Lekker veel oversturing maar het clean is ook gewoon clean. Enorm warm en levend geluid...

    Wat me vooral op viel is het zingende en romige geluid van het nek element. Het geluid waar je normaal een (oude)Mesa voor zou kopen zit al wat meer in deze humbucker.

    Nog even geen zicht die zilveren kapjes in combinatie met de gouden hardware van de LP Custom... Die kapjes moeten er dus nog af....

    Al met al erg happy ermee!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #2

    Standaard

    Hey Nocki,

    Ik heb gelezen dat ze onder de kapjes heel dik in de was zitten die elementen. Had dit gelezen op het BKP forum, weet niet of het deftig zal zijn als je de kapjes eraf doet.
    Ben blij dat ze goed klinken voor jou, veel plezier ermee!
    Was de meest vlotte deal die ik ooit gedaan heb.

  3. #3

    Standaard

    Hoi Tom,

    Dat ging inderdaad vlot. Ik kon niet wachten inderdaad. Zo dichtbij eens etje BK's kom je niet vaak tegen. En dan wordt ik impulsief he... Ik moest ze gewoon proberen. Wax vegen we wel een beetje weg als het lukt...
    Komende week een klein optreden en het is fijn als de nieuwe snaren ook gelijk wat uitgerekt zijn...
    Ik was erg bang dat de pickups niet clean konden en te harsh waren aar daar is helemaal niets van te merken...

    Hele fijne dingen dus... dankjewel.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2008
    Locatie
    De hel (ook wel bekend als Den Haag)
    Berichten
    1.304

    Standaard

    Die was zul je er af moeten schrapen, Tim neemt het double wax potten van z'n pickups nog altijd heel serieus.
    Maar anyway, mooie aanwinst, ik ben zelf nog altijd zeer tevreden met mijn Rebel Yells, en aas zelf ook al een tijdje op een setje Cold Sweats voor in m'n PRS SE.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2004
    Locatie
    Heerhugowaard
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Volgens mij kun je bij BK ook losse kapjes bestellen, zou een mooie oplossing zijn...

  6. #6

    Standaard

    Zo... De kapjes zijn er af. Idd een hele hoop wax. Ik heb met een haardroger de wax verwarmd en toen kon ik het zo weg wrijven...
    Kapjes hoef ik er niet. Ik vind het beter klinken zonder... Net ietsjes meer output of attack...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2008
    Locatie
    De hel (ook wel bekend als Den Haag)
    Berichten
    1.304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Zo... De kapjes zijn er af. Idd een hele hoop wax. Ik heb met een haardroger de wax verwarmd en toen kon ik het zo weg wrijven...
    Kapjes hoef ik er niet. Ik vind het beter klinken zonder... Net ietsjes meer output of attack...
    Als je ze nieuw bij BKP besteld kun je Tim vragen rekening te houden met de covers tijdens het wikkelen van de pickups, heb ik ook gedaan, en het resultaat mag er wezen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top