Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    806

    Standaard You make it real, gitaar / bas / vocals

    Gitaartechnisch niet heel hoogstaand omdat het vooral begeleidend is, maar voor de rest ben ik erg benieuwd wat jullie hier verder van vinden:


  2. #2

    Standaard

    Ik vind het in ieder geval een heel gaaf clipje..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    806

    Standaard

    Thnx! Ik heb ook soms meer het idee dat ik meer talent heb audio / video producer dan als muzikant :')

  4. #4

    Standaard Huh???

    Hi
    Als wij al zover komen, dat wij bij de eerste de beste mogelijkheid ons eigen werk gaan zitten afzeiken, dan zijn we een beetje de weg kwijt aan het raken.

    Ik zou de volgende vragen willen stellen:
    - hebben jullie lol gehad
    - en hebben jullie dat nog steeds
    - is het proces verlopen zonder bloedvergieten
    - en zonder andere vormen van verwerpelijk huiselijk geweld
    - wat vind je er precies niet zo goed aan
    - en hebben jullie nog zin erin om een volgend lied op te nemen en te posten
    - en hebben jullie dan ook het geduld om te wachten tot dat iemand anders het neersabelt

    Je bent slim genboeg van huis uit om te horen dat de perfectie niet helemaal binnen handbereik ligt met deze opname. Ik vind het sympatiek. En had hem aan tijdens het bestuderen van een tamelijk ingewikkelde vraag die ik moets zien te ontwarren. En met echte kutmuziek aan lukt dat niet. En niet als achtergrondje hè, daar strik je me niet voor. Op buren-vriendelijk maar duidelijk hoorbaar niveau.

    De energie die je steekt in zelfflaggelatie (ik dacht: doe eens gek, zelfkastijding. Hmmmmmm...... ook een laagfrequent woord) kun je beter steken in een lied dat jullie beiden aanspreekt en dat iets beter uitvalt dan deze. Rome en dingest zijn niet in een week gebouwd, of zo!

    Vooruit jongmensch, zou Johnny van Doorn hebben gezegd, fluks aan het werk.

    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    806

    Standaard

    haha ok een tamelijk lang antwoord, maar het is duidelijk :P

    werk aan de winkel had ik al begrepen hoor, maar ik hoop vooral dat de lol die we hebben gehad er een beetje vanaf straalt :')
    Dit is (afgezien van de video) in minder dan een uurtje "geoefend" en opgenomen, dus van de "kwaliteit" ben ik me bewust.

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    11 januari 2007
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    88

    Standaard

    erg mooi gezongen, met een lekker eigen geluid.
    gitaarwerk gewoon lekker strak en ook met een goed geluid. is dat een blueridge? overall een leuke clip.

    gr, dan
    muziek van mij te horen op:http://www.myspace.com/cheffdaniel

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefdaniel Bekijk bericht
    erg mooi gezongen, met een lekker eigen geluid.
    gitaarwerk gewoon lekker strak en ook met een goed geluid. is dat een blueridge? overall een leuke clip.

    gr, dan
    Hey Dan! Dank je. We hebben het eigenlijk wel heel simpel gehouden om de focus op de zang te leggen. Gitaar is inderdaad een blueridge. Die heb ik nu ruim een jaar en bevalt trouwens erg goed!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savale Bekijk bericht
    Hey Dan! Dank je. We hebben het eigenlijk wel heel simpel gehouden om de focus op de zang te leggen. Gitaar is inderdaad een blueridge. Die heb ik nu ruim een jaar en bevalt trouwens erg goed!
    Hi
    Kijk, dat is tenminste een normale reactie. Heel fijn, dat idee had ik al. Je post zoiets niet voor niks tenslotte!
    Ook bij beluistering over meerdere dagen blijft een sympatiek gevoel hangen> Ik kijk alvast uit naar jullie verdere avonturen.

    Vriendelijke groet, Gus

  9. #9
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Mooie video, prima gezongen/gespeeld. Maar wat een ongelofelijk K$% nummer.

    GOLDMEMBER

  10. #10

    Standaard

    Leuke clip, maar was het onmogelijk om kwa beeld de juiste akkoordjes onder de muziek te monteren?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top