Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53

Discussie: Oplichter op MP!!!

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 september 2010
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VanDiekum Bekijk bericht
    Kweet niet of dit goeie forum was hiervoor, maar ik wil jullie even waarschuwen dat er een oplichter op MP rond dwaalt.
    Ik had namelijk gereageerd op een Boss RC-2 2dehands maar de desbetreffende persoon genaamd Max de Vries ( hoogst onwaarschijnlijk zijn eigen naam) had mij het pedaaltje op moeten sturen het is nu al een goeie week geleden en nog steeds niks gehad hij zou uit Leeuwarden moeten komen en ik woon zelf in het midden van het land dus zo lang zou dat niet moeten duren.
    Khep wel via paypal een transactie gedaan maar voordat je daar je geld van terug krijgt moet je nogal wat doen !

    Dus pas een beetje op dit is voor mij zeker de laatste keer dat ik iets op laat sturen ga er liever naar toe om te checken.

    Groeten
    Klote voor je heb het zelfde meegemaakt..... uiteindelijk met paypal dus zoon forumulier ingevuld ca 30 dagen wachten en netjes terug gekregen.

    Succes
    Egnater Renegade 112 65 Watt/rnieball Wah/Rockbox Boiling Point/ Mad professor Deep blue delay/ Little green wonder/ CAE Line Driver /Ibanez S 470KA /Schecter C1-+ /Blade Texas Standard Pro/ Cort Western/PRS Santana/Godin Freeway Classic

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lefthandstrat Bekijk bericht

    Op mijn advertentie voor mijn Marshall kreeg ik ook zo'n fraai mailtje, van een Rus (of zo) die tijdelijk in Griekenland zit. Hij vraagt of ik de amp aan vrienden mee kan geven en dan weet hij ze wel te vinden........jaja (en dan ben ik nog zo netjes om hier op het forum zijn provider weg te laten)

    s_atanasovskimu de volgende reactie via Speurders.nl:

    im now at crete grece i will stay all season here. ifis posible to bring marshshal orange here i can give 170e.mayby you have some frends and if they come here i will find them. regards
    Ik weet niet of het een echte oplichter is, aangezien ie vaak erg laag biedt. Oplichters bieden meestal je vraagprijs of meer, met verhalen dat ze dan een speciale koerier willen gebruiken.
    Die zelfde gast heeft ook op m'n Hamer Californian geboden; zwaar laag en dan het gore lef hebben om me te vragen of ik 'm voor die prijs af kan gooien op Kreta. Niet echt de m.o. van de typische oplichters.
    En nu tig maanden later biedt ie 50 euro meer (nog steeds te weinig) met de vraag of ik m'n telefoonnr. kan mailen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Ach, ik ben ook een keertje opgelicht, heb het artikel in vertrouwen opgestuurd, waarna ik tot op heden op betaling zit te wachten. Na 2 jaar wachten is mijn hoop op betaling toch wel lichtelijk verdwenen.
    Ik verkoop sinds die tijd enkel per verzending, wil niemand over de vloer die ik niet ken(iemand van dit forum uitgezonderd natuurlijk) en enkel als er vooraf betaald is. Gaat een potentiele koper daar niet mee akkoord mag hij verder zoeken.
    Als ik iets koop haal ik het wel op, auto van de zaak dus de brandstof zal me een zorg zijn, al woont de verkoper in Groningen.
    Sindsdien nooit meer problemen gehad, zowel van koper als van een verkoper.
    Can't have to many Tele's

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top