Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Follow button?

  1. #1

    Standaard Follow button?

    Ola,

    Ben net nieuw hier, en ik vroeg me af of er een volg knop is. Of "mijn active topics" oid. Dat je kan zien waar je in gereageerd hebt?

  2. #2

    Standaard

    Iemand?..........

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    het knopje, linksboven, onder: home.. nieuwe berichten.
    dat werkt het makkelijkst.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Ik denk dat je dit bedoelt:

    Rechtsboven "Jouw profiel" --> Links "Zoek alle posts" --> voilá, een lijstje met je laatste berichten.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Je kan je op een discussie abonneren, dat doe je door op discussietools te klikken in de tweede grijze balk in je scherm.
    Laatst gewijzigd door Outrage; 26 juni 2011 om 15:45
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Dat kan ook, dan kun je zelfs instellen om een e-mailnotificatie te krijgen als er iets gepost is.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.582

    Standaard

    Ja, en in de grijze balk bovenaan, helemaal rechts onder het kopje "Directe links" kun je d.m.v. een klik op "Discussies met abonnement" alle discussies met abo tevoorschijn toveren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    449

    Standaard

    Wat ik doe met posts die ik graag wil volgen is het volgende: Ik heb gewoon in mijn favorieten van mijn browser een mapje gemaakt en die noem ik "gitaarnet_posts". De posts die ik volg sla ik dan gewoon op in dit mapje. Het mooie is dat alles opgeslagen wordt met de originele topic titel. Scheelt me aardig wat zoekwerk.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lefthandstrat Bekijk bericht
    Wat ik doe met posts die ik graag wil volgen is het volgende: Ik heb gewoon in mijn favorieten van mijn browser een mapje gemaakt en die noem ik "gitaarnet_posts". De posts die ik volg sla ik dan gewoon op in dit mapje. Het mooie is dat alles opgeslagen wordt met de originele topic titel. Scheelt me aardig wat zoekwerk.
    Kijk . Die ga ik ook doen ...
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lefthandstrat Bekijk bericht
    Wat ik doe met posts die ik graag wil volgen is het volgende: Ik heb gewoon in mijn favorieten van mijn browser een mapje gemaakt en die noem ik "gitaarnet_posts". De posts die ik volg sla ik dan gewoon op in dit mapje. Het mooie is dat alles opgeslagen wordt met de originele topic titel. Scheelt me aardig wat zoekwerk.
    Dan kun je toch net zo makkelijk een abonnement op een discussie nemen en dan, zoals Kim Wilson al zei, via "Directe links -> Discussies met abonnement" al je discussies waarop je geabonneerd bent opvragen. Minder omslachtig en het voordeel is ook dat dit ook op andere pc's waar je gitaarnet op bekijkt van toepassing is als je inlogt op gitaarnet. Je favoriete staan neem ik aan alleen op je eigen pc.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top