Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    3 maart 2010
    Locatie
    Borculo (Gelderland, Achterhoek)
    Berichten
    40

    Standaard Elektrisch Gitaar/Pod Farm noise

    Ik heb sinds een kwartier een probleem met mijn gitaar/pod farm ik weet niet waar de oorsprong ligt, Ik heb een week mijn gitaar niet aangeraakt in verband met verbouwing en nu ik wilde opnemen kwam ik rond een probleem.

    Als ik de D snaar op de 3e fret speel en ik mute hem direct erna, gaat de toon nog even door. alsof hij rondzingt. Alleen ik heb al met de EQ zitten proberen het weg te halen alleen zonder succes.

    Als ik naar mijn neck pickup switch is het ineens weg. Dus zou mijn pickup beschadigt zijn? En wat kan het probleem zijn?

    Ik weet niet waar ik dit neer moest zetten, dus heb ik het hier maar neergezet.

    Het zou echt balen zijn als het een groot probleem is, want dan zit ik weer zonder gitaar.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.917

    Standaard

    Je hebt een vergelijkbaar topic met iets minder info net ook bij "elektrische gitaren" gestart
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3

    Standaard

    Als je hem mute op de 5de fret dan is het normaal want daar ligt namelijk een harmonic. Had een vriend ook overlaatst.
    Indien dit het probleem niet is zou ik het niet weten.

    Probeer anders ook eens een noise gate ervoor te plaatsen, die doet prima zijn werk in pod farm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top